سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

دنیای مجازی!!!

1390/10/17 11:27
نویسنده : مامان محمدجان
1,360 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدای مهربون دلم گرفته

از این ابر نیمه جون دلم گرفته

از زمین و آسمون دلم گرفته

اخه اشکامو ببین دلم گرفته

این دنیای مجازی عجب دنیاییه. بدجوری وابسته ی اهالیه ی هرگز ندیده ی این دنیا شدم

با شادیشون شاد میشم و با غم و غصه اشون اشک میریزم

تو لحظات دلواپسیشون قلب منم تالاپ تولوپ میزنه و........

به قول مامان نازی نرگس جون دنیامون مجازیه احساساتمون که واقعیه

                                                  

این چند وقته ذهنم همش درگیر انار جونه. وارد نت که شدم سراسیمه میرم تو

وب نفس جون تا بلکه خبر سلامتی کامل و بهبودش رو بشنوم

امروز هم که رفتم سراغ نازنین نرگس و خبر بهشتی شدن علی جون رو شنیدم

وای خیلی سختههههههههههههههههههههههههه

امیدوارم خدا به مامان و بابای این فرشته ی ناز صبر زینبی عطا کنه

امیدوارم هرچه زودتر انارجون خوبه خوب شه

امیدوارم همه دوستای نی نی وبلاگی و فرشته های خوشگلشون هرجا که

هستن همواره شاد و سلامت باشن

فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان کنجد
17 دی 90 12:06
راست میگی منم خیلی برام پیش میاد اینجوری
کسی رو که اصلا ندیدم و نمیشناسم اگه یه مشکلی بفهمم براش پیش اومده کلی دلم میگیره و ناراحت میشم



سلام عزیزم
اره بددلبستنیه
خیلی از این جریانات و حوداث تلخ باعث میشه بیشتر قدر فرشته هامون رو بدونیم
فاطمه جون هنوز مشکل اون عدد سه رقمیه حل نشده میام و نمیشه تو وب مهدی جون نظر دم به نظرت مشکل از کجاس؟؟؟؟؟
مامان رها
17 دی 90 14:13
عزیزم پست خیلی جالبی گذاشتی من هم جمله قشنگه شما رو کپی کردم با اجازتون و یه پست جدید گذاشتم


نظر لطفته عزیزم
امیدوارم که همیشه خبر سلامتی و شادی دوستان مجازیمون رو بشنویم
بابای محمدجان
17 دی 90 22:30
متن زیبایی بود
برام خیلی جالبه تموم کاربرای اینترنتی از این فضا به عنوان یک دنیا یاد میکنن
دنیایی که سرشار از احساست مختلفه و همه در شادیها و غصه های همدیگه شریکن
خدایا بهترین نعمت که همانا نعمت عافیت و سلامتیه رو به همه عاشقات ارزانی بفرما



چه دعای قشنگی
الهی آمین
مامان تارا و باربد
18 دی 90 9:50
سلام عزیزم خیلی خیلی زیبا نوشتی آدما وقی تو ارتباطشون با قلب و روح وارد میشن وابستگی های قشنگی به هم پیدا می کنن فرق نمی کنه که دنیای مجازی باشه یا واقعیت
امیدوارم که خدای بزرگ و مهربون تمام کودکان این سرزمین را مورد لطف و عنایت خودش قرار بده و از بیماری و ناراحتی دورشون کنه

سلام دوست خوبم
درسته ما با قلب و روحمون وارد شدیم امیدوارم همیشه خبر شادی و سلامتی بشنویم
الهی آمین به دعای خوبت

مامان نفس
18 دی 90 12:05
خیلی خانمی گلم....چه قدر قشنگ نوشتی با اجازت تو تاپیک انارمون میذارم.ادرس تاپیکم میدم
لینکت کردم عزیز دلم
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=159803&PageNumber=207

تو وبلاگم میذارم با اجازت........


نظر لطفته دوست گلم
شیماجون ما همه یکصدا شفاشو از خدای مهربون خواهانیم
خوب میشه ایشالله
واسه خدا هیچ کاری سخت نیست
مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 دی 90 12:12
من هم نگران حال انار جون هستیم . خدا کنه به زود زود خوب خوب بشه.


ایشالله
همه به درگاه خدا عاجزانه دعا میکنیم تا انار عزیزم خوب شه
سمانه مامان پارسا جون
18 دی 90 12:18
سلام عزیزم باهات کاملا موافقم
منم دقیقا مثل تو همش نگران این دختر گلم
از اون طرف هم اون پسر ناز که بهشتی شده
خلاصه کلی بهم ریختم.



سلام گلم
اره عزیزم همه همدردیم
خدا ارحم الراحمینه صدامون رو میشنوه
انارجون خوب میشه ایشالله
ملی مامانه میکاییل
19 دی 90 9:50
لحظه ایی نیست که من یاد انار کوچولو و مامانش نیفتم و به درگاهه خدا دعا نکنم خیلی سخته ای خداااااااااا خودت این کوچولو رو شفا بده


منم همینطور عزیزم
حال و روز منم همینجوریه
خدا شفاش بده الهی
رادین کوچولو
19 دی 90 21:00
وااای خدای من. خدایا صبر بده به پدر و مادرش


انشاللهههههههه
مامان ماهان
22 دی 90 15:22
وای عزیزم چقدر قشنگ نوشتی ما این دنیا به هم وابسته شدیم و با شادی هم شاد میشیم و با ناراحتی هم ناراحت الهی که این دوستیها همیشه پا برجا باشه اینقدر برام پیش اومده که ناراحت بودم ولی با خوندن کامنتهای قشنگ و زیبای دوستانم اونو فراموش کردم و دوباره سر حال شدم دووووووووووووووووووست دارم


اره نرگس جون واسه منم خیلی گیش اومده که کامنتای دوستای گلم ارومم کنه
ایشالله که همیشه شاد باشی دوست مهربونم
امیر محمد
6 بهمن 90 10:01



یه چیزی واسم بنویس کلوچهههههههههههههههههه