سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

مامان شاعر!!!

1390/11/26 22:46
نویسنده : مامان محمدجان
1,452 بازدید
اشتراک گذاری

19 بهمن وبمون یک ساله شد مبارکه عزیزم

ببخش که نتونستم همون روز پست بزارم

این چند وقته مامان جون (مامان من) یه خورده کسالت دارن بهمین خاطر اکثر اوقات

خونه ی آغاجون هستیم

دیدن بدحالی مامان جون خیلی واسم سخته حاضرم زمین و زمان رو بهم ببافم تا

بلکه لبخندی رو لبهاشون بنشونم... آخه خیلی خیلی عزیزن

دعا کن حالشون هر چه زودتر خوب شه فرشته کوچولو

                                      شکلکهای جالب آروین

تعطیلات اخر هفته که خاله ها و دایی ها اومده بودن رکورد باغ رفتنو شکوندیم

به خاطر تغییر روحیه مامان جون همه کمر همت رو بسته بودیم

سه روز پشت سرهم از صبح تا شب بیرون رفتیم

هم به ما و هم به شما کوچولوها حسابی خوش گذشت

                                          شکلکهای جالب آروین  

راستی قول اون اشعار ، سروده ی خودم رو داده بودم

شعر رو میزارم اما نخندی ها

فی البداهه اس دیگهههههههههههههه

آ قُبونِش بِلَم من  ....  خدا خدا خدا من

خیلی خدا خدا من ... عسل خدا خدا من

شِکَر خدا خدا من ....نفس طلا طلا من

دیدی خندیدییییییییییییییییییییییییییییی

اشکال نداره مامان جون ، بخند تا دنیا بهت بخنده شیرینم .

البته تو این دوره زمونه که هرکی چهار خط مینویسه و میگه شعر نو

خب ما هم بلدیم دیگه اینم بزار به حساب شعر نو

البته اشعار من ردیف و قافیه هم داره

خب دیگه تا نزدم تو کاسه کوزه ی حافظ و سعدی و بقیه ی دوستان

(اعتماد به نفس رو داشتی) پستم رو تموم کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان محمدرضا
26 بهمن 90 23:38
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€???¨€¨€ ،،،،،،،،¨€??????¨€¨€ ،،،،،،،،¨€???????¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€،آپم،،¨€ ،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€??¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€¨€????????????¨€¨€¨€ ،،¨€¨€??¨€¨€????¨€¨€¨آپم€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ?????¨€¨€ ¨€¨€????¨€¨€??¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€ ¨€????????¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ¨€¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€????¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€ ،،¨€¨€?????¨€¨€¨€?¨€¨€????¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€????¨€¨€?????????¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€???????¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€???????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€??????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
ملی مامانه میکاییل
27 بهمن 90 9:57

هههههههههههه خیلی باحال بود ماله من که شعر نیماییه هیچی نداره نه وزن نه قافیه
قلبونه شکلش بلم
قلبونه قدش برم ....
اینجوری شروع می شه ماله من
ایشالله که مادر جونتون زود خوب بشه
یک سالگی وبلاگتون هم مبارک باشه
بعد بیا واست دستور کیک گذاشتم ، خدا !!!
سامان گلریز بره بوغ بزنه


سلام عزیزم
ممنون که دستور رو نوشتی
رزا جون
اِوا پاک قاطی کردم
ملی جونم اخه خودت یه پا رزایی دیگههههههه
رادین
27 بهمن 90 17:53
سلام
خاله جون یک سالگی وبتون مبارک.
انشاالله حال مامان هم زود زود خوب میشه.


سلام ممنون عزیزم
محيا كوچولو
28 بهمن 90 16:19
آفرين به خاله شاعر خودم، ايشالله ماماني به زودي خوب بشن


خواهش میکنم
شرمنده نفرمایین
مامان نفس
29 بهمن 90 10:16
دست مامان شاعر درد نکنه عالی و دلنشین بود..

انشاله حال مامان جونی هم زود زود خوب خوب میشه و همیشه هم سایه مهربونش بالای سر شماست عزیز دلم


بابا جدی جدی شاعر شدیم هاااااااااااا
مامان نسترن
30 بهمن 90 16:04
مامان مهربون دوست جون خوبم
میای باهم فکر کنیم ایده بدیم واسه نحوه پذیرایی از مهمونای عیدمون. مثلا سینی چای و میوه وشیرینی هامونو چه طور تزیین کنیم که با بقیه روزا فرق کنه.
منتظرم


خیلی فکر خوبیه
من که پایم نسترن جون
مامان آرتین (شازده کوچولو)
1 اسفند 90 12:43
و اما
1. تولد وبلاگتون مبارک
2. آرزوی سلامتی برای مامان گلتون
3. بابا شاعر


ممنون عزیزم
سعیده جون امضا خواستی درخدمتیم
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
1 اسفند 90 15:32
سلام عزیزم.خدا بد نده.دعا میکنم مادرتون هر چه زودتر سلامتی کاملشونو بدست بیارن.


سلام عزیزم
ممنون از دعای قشنگت
سمانه مامان پارسا جون
1 اسفند 90 15:51
یک سالگی وبت مبارک خانومی
شعرت هم عالی بود
منم ازین شعرا زیاذ از خودم در میکنم ولی روم نمیشه بنویسم


ممنون گلم
راستش روبخوای منم روم نمیشد سمانه جون
اما خب نوشتم دیگه
بنویس تا یادگاری بمونه
مامان ماهان
4 اسفند 90 7:35
به به دوست جونم حسابی شاعر شده
منم از این شعرا زیاد میگم گلم
ادامه بدیم حتما موفق میشیم
الهی که مامان جون زود زود خوب بشه
و یک سالگی وبلاگتون مبارکه جیغ دست هورررررررررررررررررررا


اره عزیزم
حافط و بقیه دوستان هم از همین جا شروع کردن
امیر محمد
9 اسفند 90 18:39
سلام خاله
مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 11:00
مامان مهربون. می دونستی تو اولین معلم زندگی نی نی گلتی. روزت مبارک
مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 10:32
خانومی گل تویی که عطر یاس و عنبرت همه آسمون رو پر کرده تویی که همه دنیا شدن فرش زیرپات تا بتونی روی زمین قدم بذاری و مادری کنی از همه زودتر بهت می گم روزت مبارک مامان
مامان نسترن
4 خرداد 91 13:13
امشب رو ازدست نده مامانی . واسه همه دعا کن و ازآخر آرزوهای قشنگتو بده دسته فرشته ها تا ببرن برسونن دست کسی که همیشه متظره ما باهش درددل کنیمو اونم روی همه غمامون خط بکشه و واسمون روی برگه آرزوهامون مهر تایید بزنه. شب آرزوها و روزای قشنگ رجب مبارک
مامان نسترن
8 خرداد 91 9:55
کجایی خانوم خانوما. محمد جون ما چطوره.
نی نی شکلک 2
3 تیر 91 17:27
عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیه
لیلا
29 تیر 91 1:41
ما آپیم گلم...