سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

تولدت مبارک عشق من

1391/6/9 14:03
نویسنده : مامان محمدجان
1,670 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

امروز روز تولــــــــــــــــد گل پسریه

امروز میری تو سه سال

من که باورم نمیشه ... انگار امسال خیلی زود گذشت

البته بایدم همینجور باشه آخه همسفر زندگی بودن با پسر شیرین و خوشمزه یی مثه شما

همش خوشگذرونیه

شیرین زبونیهات که همتا نداره گاهی اوقات یه حرفایی میزنی که در اون لحظه فقط میتونم

هاج و واج نیگات کنمziba

چند شبه سوره کوثر رو وقت خواب واست میخونم

ماشالله به جونت زود از بر شدی . من میخونم و شما انتهای هر آیه رو میخونی

مامان : بسم الله الرحمن الرحیم

محمدجان : انا

مامان : اعطیناک

محمدجان : کَـــــــــــیَر

مامان : فصل لربک

محمدجان : وَنـَر

مامان : ان شانیک

محمدجان : هُبَ اَبتَــــــــــــر

شنیدن این آیات وحی از زبون گل پسرم اوج خوشبختیهههههههههههههziba

غرق لذت میشم وقتی با اون لهجه ی شیرینت این کلمات رو ادا میکنی

من بهت ایمان دارم . ایمان دارم که توانایی یادگیری هر چیزی رو داری

و خدا رو از این بابت هزاران مرتبه شکر میگم

ببین کجاها رفتیم و امــــــــــــا امـــــــــــــــروز

 

زندگی قشنگ ما وقتی داشت یکنواخت میشد خدا یکی از فرشته هاش رو از آسمون کم کرد و

تو رو به ما هدیه داد تا زندگی ما روز به روز قشنگتر و شیرین تر شه و ما با همه وجودمون پاره

تن و عصاره زندگیمون رو دوست داریم و روز تولدت رو  جشن میگیریم

تولدت مبارک عشق من ziba

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مامان نفس طلایی
10 شهریور 91 23:53
مبارکههههههههههه


Mamnoonammmmmmmmmmm
مامان رها
12 شهریور 91 9:56
عزیزم ،گلم، نازم تولدت مبارک چه جیگری شدی بلا دوست دارم هزار تا


Mamnoonammmmmmm khale joon
مامان هوراد
16 شهریور 91 8:26
سلام جیگرم تولدت مبارک ماشالله برای خودت مردی شدی انشالله زیر سایه پدر و مادر سالم و شاد و موفق باشی ما هم دوستت داریم و برایت بهترین آرزوها را داریم


ممنووووووووووووووون خاله جونم
مامان تارا و باربد
16 شهریور 91 10:36
تولدت مبارک عزیزم دلم10000 ساله بشی


مامان هوراد
16 شهریور 91 15:43
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
عزیزم روزهای شادی را برایت آرزومندم


سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 شهریور 91 10:28
عزیز دلم تولدت مبارک. الهی 120 ساله بشی.
وقتی داشتم قسمت قران خوندنت رو میخوندم تو ذهنم تصورت میکردم.

مامان نسترن
18 شهریور 91 11:12
تولدت مبارک محمد جان. همیشه سالم وسلامت باشی وموفق توی زندگیت


مامان گیسوجون
18 شهریور 91 11:51
تولدت مبارککککککککک الهی 120 ساله بشی


مامان گیسوجون
18 شهریور 91 11:51
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
سمانه مامان پارسا جون
18 شهریور 91 18:20
تولد محمد جون گلبارون



ایشاا... تولد 120 سالگیشو جشن بگیرید



ممنووووووووووووووون
ملی مامان میکاییل
20 شهریور 91 23:17
ببخشید من دیر رسیدم
تولدت مبارک محمد جونمممممممممممم
هزار ساله شی
تن سالم و عمر با برکت


الهی آمین
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 شهریور 91 13:53
خوشگلم با تاخیر تولدت مبارک.


مامان نسترن
30 شهریور 91 10:11
تولدت مبارک عزیزم. همیشه سالم وسلامت باشی


لیلا
1 مهر 91 0:40
تولدت مبارک ...عزیز دل ...دوستت دارم...


رادین
4 مهر 91 14:50
محمد جونم تولدت مبارک عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 مهر 91 8:45
عزیزم 25 ماهگیت مبارک
گیتی
14 مهر 91 10:32
کسی میخواهد برای زندگیش خسته کننده اش انگیزه ای پیدا کند وصدای خنده هاوگریه های کودکی سکوت کش دار وخسته خانه اش را بشکند 10 سال است برای رسیدن به این آرزو تمام راه های ممکن راامتحان کرده و به نتیجه نرسیده حالا دکتر بهش پیشنهاد کرده از طریق اهدا تخمک شاید این آرزو محقق شود و این دوست حاضر است از کسانیکه شرایط لازم را دارند با پرداخت مبلغی کمک بگیرد کسانیکه مایل به این کار هستند می توانند با تلفن 09360743916تماس بگیرند یا با مراجعه به وبلاگ اينجانب كسب خبر نمايند دوست عزيز جسارتا از وب شما كمك گرفتم يكي بخاطر روحيه اي بود كه در شما سراغ داشتم واينكه وب پر مخاطبي داري بهرحال اگر به اين نتيجه رسيدي كه جايش در وبلاگ شما نيست وآنرا نمايش ندهيد نظرم در مورد شما عوض نميشود
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 مهر 91 14:26
عزیز دلم روزت مبارک
حورا
28 مهر 91 4:50
تولدش مبارک!
مامان ماهان
9 آبان 91 15:35
دوست جونم من تازه اومدم پس تولد گل پسرت رو تبریک میگم تولد تولد تولدت مبارک
مامان نسترن
11 آبان 91 21:25
دوست گلم, محمدجان نازنازی عیدت مبارکالهی به حق مولا همیشه سعادتمند باشی
مامان تارا و باربد
30 آذر 91 9:35
سلام عزیزم خیلی وقته نیستی یلداتون مبارک
مامانی شیما وحدیث
30 بهمن 91 20:30
توهم که نیستی بابام جان محمدی رو ببووووووووووووووس