سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

سرفه ها و نخوابیدنا

1390/8/17 3:31
نویسنده : مامان محمدجان
545 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                  ziba

دوباره شروع شد . بند بند وجودم میلرزه قید خواب رو زدم و اومدم پای نت تا بلکه ارومترشم

تا چشم روی هم میذاری سرفه میاد سراغت و خواب قشنگت رو مغشوش میکنه نمیدونم

این چه مدلشه که ارتباط مستقیمی با خوابت داره

با صدای سرفه ها و بی قراریت بدنم گر میگیره دلم میخواد بزنم زیر گریه تو این دل شب هزار

بار ازخدا میخوام که درد و بلات بخوره به جون من

 دنیای زیبا

قم که بودیم دو سه شبی همینجوری بودی که عمه جان گفتن احتمالا میخوای دندون

دراری و این یکی از نشونه هاشه خداکنه همینجوری باشه و هرچه زودتر مرواریدای

خوشگلت پیدا شه تا گل پسر مامان آروم و راحت بخوابه

الهی هیچ مادری بیقراری و بدحالی فرشته ی کوچولوشو نبینه

الهی آمیییییییییییییییییییییییییییییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانه میکاییل
17 آبان 90 9:24
الهی آمین
آخی الهی قوربونش برم ایشالله زود ی خوب بشه میکاییل تو بغلمه بهش گفتم دعا کنه زودی دوس جونش خوب بشه


ممنون دوست مهربونمممممممممممممم
مامان کنجد
17 آبان 90 12:37
الهی بگردم
هنوز خوب نشده؟
یه دکتر ببرش که خیالت راحت شه و اروم بخوابه


بعد از مسافرتمون اروم شد حالا دوباره شروع شده البته احساس میکنم بهتره
تینا
17 آبان 90 15:27
ایشالا که هیچی نیست و زود خوب بشه برای دعای خوبت آمین میگم عزیزم ....
بابا محمدجان
17 آبان 90 15:27
اگه من بخوام سرفه های محمد عزیزم رو توصیف کنم اینطور میگم که محمدجان سرفه هات شصت سال از خودت بزرگتره . خیلی ناراحت کنندست وقتی میبینم رنگ از رخسارت میره و میشه به رنگ لبو . خدایا همه کوچولوهای عالم رو محافظت کن
محيا كوچولو
18 آبان 90 11:52
الهي زودتر خوب بشي محمد نازنين
آزاده
18 آبان 90 12:43
سلام
آخی عزیزم ناراحت شدم
نمیدونم شما بادم و امتحان کردین ؟خیلی عالیه
اول حسابی آسیابش کن بعد مثل چای توی یه قوری کوچیک دمش کن قبل از خواب جوری که نه خیلی داغ باشه و نه سرد بهش بده بخوره
من از این روش برای پارسا و حتی خودمون استفاده میکنم خیلی جواب میده
ضمن اینکه بادام خیلی هم خوش عطر و بو و خوشمزه میشه
امیدوارم زودتر خبر خوب شدن گل پسر و برامون بنویسی


سلام عزیزدلم ممنون از توصیه ات حتما امتحانش میکنم ازاده جون خداروشکر بهتره
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
18 آبان 90 14:24
مامان جونی سلام.دقیقا درک میکنم چیمیگین.چون چند هفته ی بیش که صدف واکسن خورده بود و خیلی بیتابی میکرد جیگرم خون شد. امیدوارم هر چه زودتر قند عسلم خوب بشه .
مامانه میکاییل
19 آبان 90 12:21
مامان جون حاله قند و عسله ما چطوره ؟؟؟ بهتر شد ؟؟؟



سلام عزیزم اره خداروشکر بهتره
مامانی شیما وحدیث
20 آبان 90 20:51
سلام
بلابه دور محمد جان .
خداهمیشه یارویاورت باشه خاله .دیگه مریض نشی ها که مامانی رو ناراحت میکنی .
راستی مامانی منم قم زندگی میکنم .عمه ی محمد جانم قمه؟


سلام عزیزم
مامان جون و عمو ها و...محمدجان ساکن قم هستن
مامان رها
22 آبان 90 14:05
سلام عزیزم به محمد جون شیر و عسل بده گلم سرفه هاش کمتر میشه نگران نباش من هم حسابی کشیدم رهای من هم موقعی که میخواد دندون در بیاره اینطوری میشه


سلام عزیزم ممنون از راهنماییت