سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

پیامبر مهربونی.....

1389/12/1 21:14
نویسنده : مامان محمدجان
1,323 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                 

                                                 

سلام محمد مامانى ،عزيز دلم بازم عيده....چه ماه خوبیه این ماه ربیع،همش عید و شادی.....

 

امشب میدونی چه شبیه ؟

شب میلاد پیامبر مهربونی حضرت محمد(ص) ...

آره مامان، درست شنيدى حضرت محمد(ص)،محمد مثه اسم شما......

گلکم،منو بابا افتخار میکنیم که اسمت هم نام ایشون و آرزومون اينه كه بعدها تو زندگی

 مثل پیامبر عزیزمون رفتار کنی.

                   

من از همین حالا سعی میکنم تا شايد بتونم حضرت رو بهت بشناسونم یه شعر که

همیشه واست میخونم

 

                         محمدم محمد  نام پدرعبدالله  نام مادر آمنه      

                            عبدالمطلب جدم     ابوطالب عمویم

                           همسر من خدیجه      دخترمن فاطمه

                          صل علی محمد        صلوات بر محمد

                             اللهم صل علی محمد و آل محمد

                 

دوست دارم  يه كمكى كه بزرگتر شدی قصه هایی از مهربونیاشون واست بگم.اخه

 ایشون خیلی بچه ها رو دوست داشتن.

عزیز دلم از خدا میخوام که کمکم کنه تا بتونم پیامبر عزیزمون رو بهتر بشناسم....

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنیسا
2 اسفند 89 13:37
تقویم سال ۱۳۹۰ با را عکس فرزند دلبندتان درست کنید.


ممنون خيلي جالبن......
سارا
2 اسفند 89 22:34
سلام عزیزم عید شما ومحمد جونم مبارک ممنونم که ب من سرزدی قربون محمد با اون عکسهای قشنگش راستی خانمی با اجازه لینکت کردم


ممنون از محبت شما منم لينكتون كردم
مامان فرزانه
3 اسفند 89 10:19
سلام عزیزم چه پسر نازی داری ماشالله عید شما هم مبارک محمد جان رو از طرف من محکم ببوسش


جشم خاله فرزانه ی گل...