سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

الهی شکر.......

1389/12/1 11:46
نویسنده : مامان محمدجان
550 بازدید
اشتراک گذاری

                                           

 

خدواندا يك بار ديگر و براي هزارمين بار شكرت

 

شكرت كه لايق مادريم كردي

شكرت كه دل از يكي از فرشته هاي بهشتيت كندي و منو لايق نكهداريش

دونستی اميدوارم امانت دار خوبي باشم

خداجونم ،هنوز هم گاهی وقتا که از خواب پا میشم باورم نمیشه محمد مال

منه و من مادر شدم

خدایا به من صبر عطا کن تا مادری صبور باشم

خدایا کمکم کن هیچگاه اون روزها و لحظات سختى رو كه در انتظار داشتن

محمد سپری کردم از یاد نبرم

تا هر لحظه قدرشو بيشتر از پیش بدونم و هميشه شكر گزارت باشم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باباي قندعسل
30 بهمن 89 21:35
سلام بابایی
منم هر روز صبح كه براي كار راهي ميشم بعد از نماز صبح دقایقی نظاره گر فرزند دلبندم میشم گویی تعقیب نمازم دیدن این موهبت الهی است
قند عسل
دعا ميكنم من و مامان ، مامان بابای خوبی برات باشیم و تو هم یه گل پسر خوب واسه مامان و بابا





سلام بابای مهربون و خوش قلب
ممنون که کامنت گذاشتی من و محمد خیلی دوستت داریم و بهت افتخار میکنیم
زينب عشق مامان و بابا
1 اسفند 89 17:38
ممنون كه به ما سر زديد
طراحي عكسها هم با برنامه فتوشاپه و بايد كار كردن با اين برنامه رو آموزش ببينيد تا عكسهاي پسر گلتون رو درست كنيد


ممنون از توضيحاتتون