سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

سه روز تعطیلی

1390/3/17 22:50
نویسنده : مامان محمدجان
1,204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبا

میخوام از این سه چهار روز اخیر واست بنویسم:

باباجون که سفر قشم رو داشت منم تصمیم گرفتم با اغاجون و

 مامان جون برم اهواز.

روز چهارشنبه بابا راهی قشم شد و من و تو هم راهی اهواز

این چندروز مهمون خاله جون و دایی جان بودیم،خوب بود،خوش گذشت البته جای باباجون

خیلی خالی بودشکلک های شباهنگShabahang

 

زیبا

همراه با اغاجون به چند تا از اقوام سر زدیم که خیلی احساس خوبی

بهم دست داد محمدجون ،یکی از خصوصیات خوب پدر و مادر من که

 من از کوچیکی باهاش مانوس بودم صله ی رحمه که خیلی بهش افتخار میکنم وهمیشه این

 رفتارشون واسم یه الگو تو زندگیه اخه تو اسلام خیلی این مورد سفارش شده و دوست دارم که

 تو رو هم بتونیم جوری بار بیاریم که این سنت حسنه رو به جا بیاری

زیبا

خب بگذریم ،بریم سراغ شیرینکاریهای حضرتعالی،جونم واست بگه این چند روز یه جا بند

نمیشدی تا لبه ای به چشت میخورد میرفتی سمتشو وایمیستادی کار منم این شده بود که به

عنوان محافظ جنابعالی هر جا میرفتی دنبالت بیام

زیبا

اخیرا به این نتیجه رسیدم که در اینده ورزش مورد علاقه ات پرش از مانعه،اخه تا دیدی کسی

خوابیده با شوق و ذوق میری سمتشو از روش رد میشی و خودت با هر جون کندنیه

 میرسونی اونطرف ،کاش به همین قانع بودی هنوز نرفته بر میگردی و میخوای دوباره بیای این

 سمت

زیبا

قندعسلم،یه لحظه هم نمیشه چشم ازت بردارم باید چهارچشمی مواظبت باشم تا خدای

 نکرده تو این نشست و برخاستا نیوفتی اخه مامان به قربونت بره، یه چند باری افتادی و زدی زیر گریه امیدوارم این مرحله از رشدت به سلامتی بگذره خیلی دوستت دارم عزیزکم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

رخساره
17 خرداد 90 23:45
بهترین هدیه برای روزهای خاص به ویژه روز مرد و پدر تابلوفرش وان یکاد دستباف نما : 55000تومان تلفن : 03615430172 تلفن همراه : 09133624387 ایمیل : tablorokhsareh@gmail.com وبسایت : www.rokhsareh.ir
مامان ماهان
17 خرداد 90 23:48
ای جانم .............. قربون ورزشکار کوچولوی خودم برم من
مامان فرشته
18 خرداد 90 1:55
سلام مامان مهربون
ای جونم قربونش برم با این شیرین کاریاش
بوسسسسسس

راستی چطوری گرمای اهواز رو تحمل کردی ؟



خیلی سخت ...گرما کلافه مون کرد همش تو خونه بودیم
کولرها هم روشن
مامان رها
18 خرداد 90 9:11
عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشته راستی از بلند شدنها و گرفتن از لبه اشیا و ...... محمد جون نترس مراقبش باش از دور ولی کاری نکن که به شما تکیه کنه کمی دلت رو بزرگ کن بزار خودش بیوفته تا خودش یاد بگیره چطوری بشینه و بلند بشه من اینکار را کردم و تاحدی موفق شدم دیگه رها وقتی میوفته هم گریه نمیکنه البته حواسم بهش هست که خطری نباشه ولی نمیخوام خودش متوجه بشه واسه همین آروم میشینه.......
مامان حسین
18 خرداد 90 12:24
خاله پرش با مانع هم خوبه ...برو تو کاری که استعداد داریبوسسسسسسسسس
مامان سید ابوالفضل
18 خرداد 90 17:54
عزززززززززززززززززززززززیزم قربون شیرین کاریاش
مامان امین حسین
19 خرداد 90 11:05
سلام عزیزم امیدوارم مسافرت بهتون خوش گذشته باشه راستی از دور مواظبش باش ولی خیلی بهش تاکید نکن چون اعتماد به نفسش رو از دست میده پسر منهم مثل ماله شماست با این تفاوت که اون باید تو مسابقه دو شرکت کنه به ما هم سر بزنید
مامان هوراد
19 خرداد 90 13:18
سلام جیگر مسافرت خوش گذشت؟ جیگرت برم داری شیطون می شی ❀◕ ‿ ◕❀
ملی
20 خرداد 90 13:41
وااااای چقدر کاراش قشنگه خیلی دوست دارم قند و عسل
مامانی شیما وحدیث
20 خرداد 90 18:29
سلام مامانی خوبی عزیزم .منم تو این هفته دارم میرم اهواز . ولی میدونم گرما کلافم میکنه .ولی انقدر اونوریا خونگرمن که توا ون گرما به آدم خوش میگذره . مواظب محمد جونم باش .سرم بزن .
مریم
21 خرداد 90 10:55
سلام مامانی خوبی حتما مسافرت خیلی خوش گذشته مخصوصا که کنار اقوام هم باشه محمد جونم یه قهرمانه مگه نه > بوسسسسسسسسس به عزیز دردونه
مامان سید ابوالفضل
21 خرداد 90 13:34
برديا عسل بابا
21 خرداد 90 14:12
عزيزم هميشه به گردش
مامان حسین
21 خرداد 90 21:50
لیلا
22 خرداد 90 1:27
به سلامتی عزیزم... منم دقیقآ این روزها شدم بادیگارد آفا آرسام....
مامان محمد مهدی
23 خرداد 90 0:31
سلام خاله جان بالاخره من هم جز نظر دههات شدم
فعلا کلی داری تا مثل گل پسر من یاد بگیری از دیوار راست بالا بری ولی خاله گلی عجله نکن چون داری مقدماتش فداهم می کنی

موفق باشی خاله جان


سلام عزیزم خوشحالم که بالاخره اینترنتتون راه افتاد
ممنون که نظر دادی خاله جون یه بوسسسسس سفارشی واسه قندعسل خاله
فریبا
23 خرداد 90 11:50
سلام عزیزم امیدوارم همیشه خوش بگذره
مامان پارسا جون
23 خرداد 90 12:12
سلام خانومی مرسی که به وبلاگ ما هم سر زدید وبلاگ خیلی قشنگی دارید با اجازه لینکتون کردم
ماماني ياستين
23 خرداد 90 14:40
سلام ماماني هميشه به گردش عزيزم با گرما چطوري كنار اومديد؟!!!ميبينم كه يه قهرمان ديگه به جمع قهرمانهاي كشور اضافه شده....
تینا
24 خرداد 90 14:16
سلام ... نازی که از روی همه رد میشی خاله
سودابه
24 خرداد 90 14:19
ولادت امیر مؤمنان، علی علیه السلام و روز مرد، مبارک .
مامان ماهان
25 خرداد 90 0:10
سلام خوبییییییییییییی دوست جونم کجاییییییی
مامان حسین
25 خرداد 90 11:21
سلام تولد حضرت علی و روز پدر و مرد را به شما و قند عسل عزیزم که مرد کوچیک خونتونه تبریک می گم
مامان زینب
31 تیر 90 19:04
مبارکه مواظب مشتی دندونت باش