سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

یه شرح احوال دیگه از اقا محمدخان!!!!

1390/3/10 21:07
نویسنده : مامان محمدجان
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزدردونه ی مامان و بابا

 دیروز با باباجون داشتیم خاطرات بارداری سخت منو مرور میکردیم ...خداییش

خیلی سخت گذشت ولی ارزشش رو داشت همه ی اون سختیا فدای یه لبخند گل

پسری به قول باباجون با ورود قندعسل زندگیمون از این رو به اون رو شده الهی خدا به هرکی که دلش میخواد یه قندعسل هدیه بده

     Emoticon                              

عزیزدل روز به روز شیرین کاریات بیشتر و بیشتر میشه منم اونارو به یاد میسپرم تا

یادم باشه که یادداشتشون کنم

دیگه ماما رو هم یاد گرفتی هر وقت این کلمه رو تکرار میکنی قند تو دلم اب میشه کلی کیف میکنم  و به خودم میبالم ...خیلی بامزه و ناز میگی  ماما  الهی فدات شم که

 هوای مامان رو هم داشتی و زود ماما گفتن رو یاد گرفتی

Emoticon

دس دسی رو به طور حرفه ای یاد گرفتی دیگه وقتی  بهت میگیم دس دسی کن با یه هیجان غیر قابل وصفی شروع میکنی به دس دسی که البته اینقدر این کارو تند انجام

 میدی که فرصت اینکه دستات به هم برسن ایجاد نمیشه

دیشب بای بای رو هم بلد شدی اما وقت بابای کردن دوتا حرکتو (دس دسی و بای بای) رو مخلوط میکنی دوتا دستتو تکون میدی

Emoticon

این روزا به قول کتابا تو سن اضطراب جدایی هستی یعنی اینکه یه لحظه هم نمیشه تنهات

 بزارم اگه ببینی پیشت نیستم فوری میزنی زیر گریه اونم گریه های مخصوص به خودت که هرکی ندونه انگار یه چند ساعتیه تنهات گذاشتم و میای دنبالم تو هال یا

 اشپزخونه

Emoticon

 

جدیدا هر لبه ای که دیدی میخوای بگیریشو به ایستی لبه ی تخت، میز اتو،حتی کمر من،پشتی

خاله فاطمه میگه:وروجک هنوز دندون در نیوورده میخواد راه بره...

اسباب بازیهای مورد علاقه ات هم شامل:سیم،موس،تلفن بی سیم،قابلمه،ابکش،سینی...خلاصه همه چی الا اسباب بازیهای خودت بچه های نسل جدیدین دیگه چه میشه کرد

دالی بازی رو خیلی دوست داری girl_hide.gifبهترین ترفند ساکت کردنت وقتی گریه میکنی این بازیه فوری ساکت میشی و کلی میخندی

Emoticon

عاشق بچه ها تو هر گروه سنی هستی made by Laieاز چند ماهه تا 7_8 ساله وقتی میبینیشون کلی ذوق میکنی من موندم چه جوری بچه ها رو از ادم بزرگا تشخیص میدی که البته اینم از نشانه های هوش سرشار گل پسریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

سارا
5 خرداد 90 22:12
سلام مامان و بابای گلوکوچولوتون چطوره؟انشالله که سلامت باشه به ما هم سر بزنید برامون نظر بزارید تا وبمون پایدار باشه مواظب کوچولو هم باشید منتظر حضورتون هستیم 4تا نی نی به همراه مامان و بابا انشالله که یکی یه دونه همیشه سالم باشه
مامان ماهان
5 خرداد 90 23:01
ای جان ........... بچه های عصر تکنولوژی با همه چیز بازی میکنن بجز اسباب بازی خودشون آفرین به محمد جون زرنگ که میخواد راه بره
خاله فاطمه
5 خرداد 90 23:45
سلام محمدم خوبی قندعسل خاله؟خداییش دندون دراوردنت هم جریانی شد ها!!!!!!!!!!!!قربون دس دسی کردنت برم من یه بوس محکم از طرف من
ملی
6 خرداد 90 1:01
قوربونش برم با این کارای شیرینش من که قند تو دلم آب میشه می خونم
محمدحسین عشق جاودان
6 خرداد 90 12:35
سلام گلم روزت رو بهت تبريک مي گم .دوست دارم خاله گلي .زنده باشي .اين شيرين کاريات منو ياد ديروزهاي پسمل خودم انداخت واقعا اين همه اسباب بازي اون وقت شما عاشق وسايلاي آشپزخونه و چه مي دونم آچار و ... دوستون دارم
مامان شیدا
7 خرداد 90 1:19
سلام مامان قند عسل خوبین؟محمد جونم با پارسا هم سنن اونم دقیقا همین کارا رو میکنه... از طرف من ببوسش گلمو.پیش ما هم بیا
مامان فرشته
7 خرداد 90 16:44
سلام عزیز دلم خوبین ؟ ای جانممممممم فداش بشم من که هر روز شیرین تر از گذشته می شه یه بوسسسسسسس سفارشی
مامان ماهان
7 خرداد 90 23:48
سلام عزیزم خوبیییییییییییی
مامان حسین
8 خرداد 90 10:00
سلام عزیزم شما هم مثل من حاملگی خوبی نداشتی؟؟ افرین به قندعسل باهوش
مریم
8 خرداد 90 14:09
سلام مامان قند عسل خوبین عزیزم شیرین کاریهای پسرت مبارک باشه خیلی خیلی توی این سن دوست داشتنی و عزیزند هزار ماشاا.... به این گل پسر قند عسل
مامان پرهام
8 خرداد 90 16:40
سلام به نظر من خدا یه دوره ی بارداری پر از اضطراب رو برای ما مامانا گذاشته که همیشه ممنون اون و خنده های نی نی مون باشیم. من که خوشجالم و شاکر. محمد اقای شما هم خیلی بانمکه. اسباب بازی هاش هم شبیه اسباب بازی های پرهامه منه! اصلا ژن این نسل دست کاری شده!
مامانی شیما وحدیث
8 خرداد 90 17:05
سلام مامانی قندعسل خوبی دوست نازنینم . ماشالا چه کالایی میتونه این پسملی . خوبه یادی ازحاملگیت میکنی .من وبابایی که اصلا یادی نمیکنیم .یعنی شوشو جونی خیلی تو حس وازاین ذوقا نداره . بیا سربزن پست جدید گذاشتم .
آزاده
8 خرداد 90 21:40
سلام ... ممنون كه به من سر زدي ... ايشالا گل پسر شما هم سالم و سلامت باشه ... بازم به ما سر بزن .. گل پسر ببوسسسسسس
مامان رها
9 خرداد 90 9:30
سلام عزیزم ممنون که ما سر زدی .......... پسملتون هم خیلی نانازه........... اگه موافق باشین همدیگه را لینک کنیم
شيرين
9 خرداد 90 12:37
سلام عزيزم...ممنون كه وبلاگم سر زدي. بووووووووووووي براي محمد جوووووون.
سارا
9 خرداد 90 14:32
سلام عزیزمممممممم: خوبی؟قند عسل خاله چطوره؟الهی بگردمت خاله که کلی بزرگ شدی و چیزی یاد گرفتی منم دلم براتون تنگ میشه ببخشید دیر میام پیشت
نازنین نرگس نفس مامان
9 خرداد 90 23:40
الهی چه کارایی میکنی قندعسل
لیلا
10 خرداد 90 2:22
بوس هزار تا ....
فریبا
10 خرداد 90 14:07
سلام عزیزم وبلاگم به روز شده می تونی دیدن کنی
نازنین نرگس نفس مامان
19 خرداد 90 16:52
چه کاراس شیرین و بانمکی قند عسل