سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

بابایی صبور

1390/7/11 16:33
نویسنده : مامان محمدجان
536 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه (بیست ونهم) ساعت 10:30 بابابی از شرکت تماس گرفت و گفت

چمدونا رو ببند،دارم میام که بریم قم

منم هرچی دم دستم بود رو برداشتم و چمدونا رو بستم تقریبا ساعت 1:30 بابا اومد

و راهی شدیم بعد از 7-8 ساعت رسیدیم قم

قرارمون این بود تا روز یکشنبه اونجا باشیم اما انگار خدا یه چیز دیگه میخواست

جمعه شب خونه ی اغاجون به مناسبت شهادت امام جعفر صادق روضه داشتن

خدا قوت بده بی بی جان رو ، که مصرانه بعد از فوت اغاجون این جور برنامه ها

رو همچنان برپامی کنن .خوش به سعادتشون

قبل از شروع مراسم بابا وعموها خواستن برنج و خورشت اقایون رو ببرن قسمت

مردونه که یهو خورشت ریخت رو پای بابایی ، سریع رفت تو حیاط و اب خنک گرفت

روش همون موقع منم هراسون رفتم تو حیاط تا ببینم چی شده . وقتی چهره ی

اروم بابایی رو دیدم باخودم گفتم خوب پس یه سوختگی جزیی ، غافل از اینکه

طفلکی درد میکشیده و دم نمیزده اخه اخر شب پاش شروع کرد به تاول زدن

اونم چه تاولایی

خلاصه این شد که به خاطر پای باباجون و اینکه نمیتونست رانندگی کنه

قسمت شد 10روزی قم باشیم تا یه خورده وضعیت بابایی بهتر شه.

محمدجون بابایی خیلی صبور و قویه من به داشتن چنین همسری افتخار میکنم و

خدا رو صدهزار مرتبه شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان کنجد
11 مهر 90 14:39
سلام خانمی
رسیدن بخیر
با عرض شرمندگی فراوان که خواب موندمو نتونستیم خداحافظی کنیم.
اقا رضا پاشون چطوره؟ انشالله بهتره؟
روی ماه محمد رو ببوس


سلام عزیزم خواهش میکنم درعوض با مهدی جون حسابی خداحافظی کردیم
پاش بهتره خداروشکر
تینا
11 مهر 90 15:51
سلام ... خیلی ناراحت شدم از اتفاق بدی که برای بابای محمدجون افتاده ... سوختگی خیلی سخته ! امیدوارم زودتر خوب بشن


سلام ممنون عزیزم خداروشکر رو به بهبودیه
مامان تارا و باربد
11 مهر 90 19:34
با سلام. عزيز جان از اينكه به ما سرزديد ممنونم . من هم اميدوارم گفته شما اجابت شود. اميدوارم شما و خانواده محترمتون در كمال صحت و سلامت و شادي باشيد. پسر گلتون رو مي بوسم


سلام عزیزم ممنون از محبتت
محيا كوچولو
11 مهر 90 22:02
سلام خاله
سالهاي بعد خودتون نيت كنيد 10 روز قم بمونيد كه خدا روزي نگهتون نداره، انشالله هميشه سلامت باشيد


سلام
واقعااااااااااااااااااا
مامانی سید کوچولو
11 مهر 90 22:07
سلام.ممنون که به ما سر زدین. وبلاگ قشنگی دارین. امیدوارم زودتر پای همسرتون خوب شه
برا محمد کوچولو


سلام ممنون از همدردیت عزیزم
مامان نفس طلایی
11 مهر 90 22:34
سلام واااااااااااااااای بلا به دور اره این مردا الحمدلله خیلی صبورن خدا همشون و حفظ کنه


سلام ممنون گلم
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
12 مهر 90 10:04
سلام خانمی.سفرا بیخطر.خدا رو شکر که مشکل حل شد.آقایون معمولا یا خیلی صبورند یا وااااااااای خیلی کم تحمل.خدا رو شکر که از دسته ی اول نصیب شما شده.
امیدوارم همیشه سالم باشین.


سلام عزیزم اره خدا روشکر
آزاده
12 مهر 90 11:44
سلام خانومی
رسیدن به خیر
آخییییییی خیلی ناراحت شدم ایشالا بابایی زود خوب بشن


سلام دوست خوبم ممنون
رادین
12 مهر 90 16:59
امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید و حال همسرتون خوب شده باشه
مامان آرتین
12 مهر 90 22:13
امیدوارم پای بابایی بهتر شده باشه. زیارتتون هم قبول باشه. ببخشید که دیر بهتون سر زدم. بوس واسه محمد جون و مامانی گلش.
شیپلپلون
13 مهر 90 11:59
ان شاالله همیشه سالم وتندرست باشید . به هر حال طلبیده .این گلها هم برای غیادت از بابای قوی نی نی
خاله مصی
14 مهر 90 14:39
ازاینکه برام وقت گذاشتی ونظر دادی ممنونم دوست خوبم امیدوارم مامان وبابای محمدکوچولو همیشه سالم باشن
سارا
14 مهر 90 21:20
سلام عزيزم خوبي؟چه خبرا؟چيكارا مي كني؟من آپم خوشحال مي شم بهم سر بزني ببخشيد كه انقدررررررر بي معرفتم ايشالله جبران مي كنم
مامان ماهان
15 مهر 90 16:51
الهی هر چه زودتر بابایی خوب بشه
مریم
16 مهر 90 12:35
سلام محمد جان خوبی خاله دلم تنگ شده بود امیدوارم پای بابایی زود زود خوب بشه
مامان معین
16 مهر 90 17:34
سلام عزیزم روز ولادت امام رضا و روز کودک رو بهت تبریک می گم امیدوارم همیشه پیروز و سربلند باشی
نازنین نرگس نفس مامان
16 مهر 90 18:22
نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند مردم صدای آمدنت را شنیده اند زیباتر از همیشه شده آستان تو آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه اسلام مبارکباد
سارا
16 مهر 90 22:49
محمد گلم کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت اما حالا من روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویم
مامان آوا
17 مهر 90 1:05
آخی بابای انشالله خوب خوب بشی ....... پسری جونم روزت مبارک
مامان ماهان
17 مهر 90 8:48
محمد جونم روزت مبارکهههههههههههه
مامان نسترن
17 مهر 90 9:57
نینی آسمونی گل روزت مبارک
مامان حسین
17 مهر 90 13:38
سلام ...اخ خیلی ناراحت شدم انشالله که دیگه خوب شده باشه... محمد گلمو میبوسم
مامان پارسا جون
17 مهر 90 17:27
آخی بنده ی خدا
koodakema
25 مهر 90 14:24
سلام مرسی که سرزدی راستی با چه اسمی لینکتون کنم


سلام عزیزم هر چی که خودت دوست داری
لیلا
25 مهر 90 18:28
سلام آدرس جدید ما http://arsam1boy.blogfa.com
koodakema
27 مهر 90 20:44
سلام بگید با چه اسمی لینکتون کنم


salam azizam azizdordoone khoobe
لیلا
7 آبان 90 0:25
#####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____