سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

ببخشيد مثه دخملا شدى....

1389/11/29 10:52
نویسنده : مامان محمدجان
1,399 بازدید
اشتراک گذاری

 

محمد جون اين عكس ۴ ماهگی خونه ى دايي مجيد

شما وقتى دنيا اومدى سر خوشگلت کمکی مو داشت كه رفته رفته يه خورده

 ازاون موها هم ريختو  كمى كچل مچل شدى منم از ترس اينكه سرما بخورى همش روسرى

 ميزدم سرت البته بابايى هر وقت بغلت ميكرد درش مى آورد ميگفت گل پسرم اينطورى

 خوشگل تره.

...ببخشيد مثه دخملا شدى.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آوا
23 بهمن 89 13:21
خدا حفظش کنه چه باحاله عزیزم. فقط 2روز از دخی من بزرگتره
بابای نسی
23 بهمن 89 16:35
سلام. وبلاگ قشنگی دارید. مرسی که به نسی کوچولوی من سر زدید.و ممنون از هم دردیتون. از طرف نسی تقدیم به محمد جان
مامان یه پسر گل
23 بهمن 89 17:05
سلام، اشکال نداره روسری زدی آخه خودش هم مثل دخترا خوشکل و بامزه است هنوزم منتظر عکس های قشنگتری ازت هستم خاله گلی خیلی خیلی دوست دارم خاله از دور می بوسمت


سلام خاله جون ممنون که به وبلاگم سر میزنی دوست دارم عكس منو محمدمهدى هم تو وبلاگم باشه محمدمهدی جون رو ببوس
مامان فرشته
24 بهمن 89 1:41
مامان جون دستت درد نکنه که مواظب عزیز خاله هستی با روسری هم خیلی خوشگله
ملودی
26 بهمن 89 11:45
ای جان قربون اون قیافش برم ...هزار ماشالله خیلی نازه ...عزیزمممممممم
azin
26 بهمن 89 11:55
عزیزم .... گوگولی خدا برای مامی و بابایی نگهت داره
مامان شیما وحدیث
5 اسفند 89 15:07
وااااااااااااای موش بخوردت مملی جون.من عاشق بستن روسری برای نی نی یا هستم.حتما یه بوس آبدار ازاون لپاش بگیر.



راستی مامانی قندعسل من لینکت کردم شما هم منو لینک کن.




سلام عزیزم خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم

منم لینکت کردم