سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

پسرم دیگه غذا میخوره.....

1389/11/27 14:37
نویسنده : مامان محمدجان
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلايى مامان

                             Sleeping Tweety          

از اول بهمن بهت غذای کمکی یعنی فرنی و حریره بادوم میدم البته ترجیح

 میدم بیشترحریره رو بهت بدماحساس میکنم بیشتر بهت میسازه

روز اول با2 قاشق شروع کردم وکم کم تعداد قاشقا رو زیاد کردم تا اینکه الان دو وعده

 بهت میدم صبح و عصر.connie_feedbaby.gif

اولاش خیلی با اشتها  نمیخوردی، چون طعمش واست تازه بود و با قاشق خوردن تجربه

 اى جديد ،اما حالا خداروشكر خيلى دوست دارى و هنوز قاشق اولى رو نخورده

 دومى رو ميخواى.

فدات شم خيلى بامزه میخوری مخصوصا وقتی لب و لوچه ات پر از فرنی میشهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد گاهی وقتا هم دهنت پره و بوبو میکنی و نانو حریره میدی بیرون........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فرشته
27 بهمن 89 12:05
ای جانم مامان جون خوب همون موقع یه عکس بگیر بزار تا ما هم ببینیم و غش کنیم


اونم به چشم اگه بزاره شيطون بلاي ما
نسترن
28 بهمن 89 15:20
مبارکه. آفرین غذاتو خوب بخور تا زود زود بزرگ بشی عزیز خاله.ممنونم که منو لینک کردی


ممنون خاله جون نسترن همیشه بیا ديدنم منم از دور تو و آرين رو ميبوسم
ملی
2 اسفند 89 6:15
سلام
هزار ماشالله چه پسره نازی دارین
امیدوارم همیشه سالم وشاد و خوشبخت زیره سایتون باشه
وبلگتون خیلی با احساسه از خوندش لذت میبرم و خوشحال میشم که منم به زودی اسن حس های شمارو تجربه خواهم کرد


ممنون عزیزم خوشحال شدم سر زدی
منم سلامتی و نشاط شما و نی نی تو از خدا خواهانم
مامان آوا
16 اسفند 89 13:55
سلام گلم آوا اصلا دهنش رو باز نمی کنه؟ به نظرت چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟