سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

خدا کاری بکن

1390/9/8 9:41
نویسنده : مامان محمدجان
1,100 بازدید
اشتراک گذاری

یه کاروون،‌ یه ساربون، در به در یه سایه‌بون

آفتاب می‌شه غروب کنی، سر برسه وقت اذون؟



یه بچه غرق تشنگی، شیش ماهشه، ‌گناه داره!

سه ساله خورشید نمی‌خواد، عموی مثل ماه داره



حرفای پر غصه می‌زد، خواهر شاه آسمون

می‌گفت میاد روزایی که، قدش می‌شه خم و کمون



می‌گفت یه روز عمو می‌ره، برای ما آب بیاره

شاید یخورده دیر کنه، دلها باید تاب بیاره



عمو کنار علقمه، دستشو از دست نمی‌ده

مشک پر از امیدشو، به کوفی مست نمی‌ده



وفای اون زبونزده، شامیا این رو می‌دونن

از چشای رنگین کمون، خشم خدا رو می‌خونن



. . .داغ عموتون یه طرف، داغ حسین، داغ علی

داغ تو رو سه‌ساله جان! طاقت نمیارم ولی



* * *


خدا، خدا کاری بکن، امسال محرم نرسه!

زمین نگرده از حالا، امروز به فردا نرسه



فردا می‌رم به کربلا، بِأیِّ ذَنْبٍ قُتِلَت

می‌گم آقا کوفه نیا، تو رو به جان مادرت . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

انا
11 آذر 90 14:09
همیشه عاشق این بودم که نوشته هامو ثبت کنم در مکانی امن و دوستانه..... الان یه ساله که دارم خاطراتمو ثبت میکنم قبل از اینکه با غلط گیر گذر زمان از انباری ذهنم پاک بشن اتفاقی اومدم وبتون و یه سری از نوشته هاتونو خوندم واقعا خیلی قشنگن دعوتتون میکنم به وبلاگم .امیدوارم تشریف بیارید ببخشید اگه میوه و شیرینی نداریم اما امیدوارم بهتون خوش بگذره.منتظر حضورتون هستم اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید در ضمن یه خواهش دارم ازتون= لطفا حتما بیاید و روی لینکی که گذاشتم کلیک کنید با کلیکتون به من امتیاز میدید منم به امتیازتون نیاز دارم ببخشید و شرمنده ام که وقت با ارزشتون رو میگیرم امیدوارم بتونم جبران کنم شاد باشید
مامان نفس
11 آذر 90 21:56
عزیز دلم منم همیشه با خوندن مطالب قشنگت پر از حس شادی و ارامش میشم انشاله سایه مهربونت همیشه بالا سر گل نازمون باشه عزیز دلم خیلی خوشحالم دوست به این ماهی پیدا کردم ببوس فرشته نازنین رو.

مامانه میکاییل
12 آذر 90 4:30
عجب شعری زبونه ساده شعر چه خوب بزرگی این ایام رو به تصویر کشیده
مامان زینب
12 آذر 90 10:24
لینک شدین گلم
مامان ماهان
13 آذر 90 15:07
چقدر شعر زیبایی بود دستت درد نکنه التماس دعا
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
17 آذر 90 20:27
زیبا بود.ممنون.
سمانه مامان پارسا جون
18 آذر 90 22:46
سلام خانومی عزاداریهاتون قبول خیلی زیبا بود
ني ني شكلك
19 آذر 90 19:27
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك حامي زيباتر شدن وبلاگ ها ، نيازمند ياري سبزشماست پس در جشنواره ي يكسالگي ني ني وبلاگ به كد 102 (ني ني شكلك ) راي دهيد. نحوه رای دادن 1) روز شروع رای گیری یک شماره 11 رقمی به شما معرفی خواهد شد. 2) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک می باشد. 3) هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد. 4) اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد. 5) نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید و به شماره 11 رقمی که اعلام خواهد شد ارسال نمائید. مثال) اگر رای های شما کدهای 112، 450 و 197 است، پیامک شما می بایست بصورت زیر باشد : 197 450 112 با تشكر مدير ني ني شكلك(12 ساله)
نازنین نرگس نفس مامان
22 آذر 90 0:00
شعر فوق العاده زیبایی بود عزاداریهاتون قبول باشه