سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

شیرین کاریها

1390/9/23 23:49
نویسنده : مامان محمدجان
770 بازدید
اشتراک گذاری

امان از دست تو!!!!!!!!!!!!

اگه بدونی دارم چه جوری مینویسم؟

یا با دکمه های لب تاپ ور میری، یا خاموشش میکنی و یا اینکه میخوای بنشینی روش !

الان هم که از خیرش گذشتی داری شیر میخوری و من همچنان تایپ میکنم

( عجب مقاومتی دارم من!!!!!!!!!)

                                                

مدتیه از شیرین کاریات ننوشتم بریم ببینیم چه کارا میکنی:

خداروشکر به سنی رسیدی که راحتتر میشه مفاهیم رو بهت انتقال داد.

داری شیر میخوری تا بهت میگم الکی بخور ول میکنی و لباتو چند بار تکون میدی.

میگم الکی گریه کن. دستاتو میذاری رو چشاتو صدای گریه رو در میاری.

ماچات هم که دیگه آبدار و صدا دار شده. اینقده میچسبه که نگووووووووووو

                                                 

نمیدونم چرا وقتی میخوام صدای حیوونا رو یادت بدم حتما قبلش میگم آقا...؟؟؟

آقا الاغه، آقا گربه،...البته نا گفته نمونه چند تا خانوم هم بینشون پیدا کردم

خانوم ماهیه،خانوم مرغه،...

بگذریمممممممممممممم

صدای آقا سگه رو بلد شدی، سرتو تکون میدی و میگی: هاپِ هاپِ

اگه گفتی صدای خانوم ماهیه چه جوریه؟

لباتو باز وبسته میکنی و این میشه صداش.

                                             

از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد

نه آنچه را که آرزو داری ،زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و

شایستگی تو بسیار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان رها
24 آذر 90 8:37
ای جونم عزیزم چه پیشرفتی خاله آفرین به تو گل پسر


مامان محمد پارسا
24 آذر 90 11:01
سلام عزیزم
ممنون سر زدی
وای چقدر پیشرفت کرده گل خاله نازشو برم من اما مامانی واقعا صبر و مقاومتت زیاده من بودم خاموش می کردم


مامانی شما هم به زودی به این مراحل میرسی ایشالله
مامان محمد پارسا
24 آذر 90 11:02
ممنون از لطفت عزیزم


عمه زینب دانیال
24 آذر 90 13:54
سلام
از وب ماهم دیدن کنید


سلام
چشممممممممممممممممم
سارا
24 آذر 90 15:08
سلام عزیززززززکم خوبی؟دوست کوچولوم خوبه؟راستی ما تو جشنواره شرکت کردیم کدمون 127 خوشحال میسیم رای بدین
من مطلب جدید نوشتم
خوشحال می شم سر بزنی


سلام مهربونمممممممممممم
چشم ایشالله شرکت میکنم و رای میدم
سارا
24 آذر 90 17:57
سلام دوسی مسی که اومدی
والله چی بگم هنوز که زوده درس من تموم نشده بدشانسی آوردیم و کار ارشام یه جا جور نشد حالا ایشالله که یه جای دیگه اگه جور بشه می ره



سلام عزیزم
ایشالله به حق این روزای عزیز همه چی جفت و جور شه
تینا
26 آذر 90 15:00
الهی فدات شم که بوس آبدار و صدادار میکنی
اگه اونجا بودم میخوردمت قند عسل


سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 آذر 90 20:59
ماشالله به پسر نازنین. یه عالمه کار جدید یاد گرفتی.


مامان محمدرضا
27 آذر 90 19:33
بازم سلام´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´. ¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بیا´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶



ای به چشمممممممممممممم
مامان محمد طه
27 آذر 90 22:27
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´ پيشاپيش ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´يلدايتان مبارك باشداااااا´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶

یلدای شما هم مبارک دوست خوبم

مامان تارا و باربد
28 آذر 90 19:31
ماشالا به اين گل پسر شيطون بلا اميدوارم هميشه شاد و خندون باشي


ممنون خاله جونمممممممممممممممم
فرناز مامان رادین
29 آذر 90 13:44
سلام.وای که چه شیرینه این آقا محمد گل.کاش حالا که این همه علم و تکنولوژی پیشرفت کرده یه ذره دیگم پیشرفت می کرد که من همین الان بیام لپای این گل پیر بلا رو ببوسم و برگردم.
مرسی که همیشه به ما سر می زنید.
شاد باشید

سلام عزیزم
چه آرزوی جالبی ...کاش میشد ما که رادین جونو میخوردیم
مامان گیسو
29 آذر 90 14:13
سلام عزیز دلم
اییییییییی جونم ماشاا... به این پسمل نازمون که اینهمه باهوشه
ببوسش

سلام خانمی
ممنون که بهمون سرزدی
sara
29 آذر 90 22:08
به صد یلدا الهی زنده باشی انارو سیب و انگور خورده باشی اگر یلدای دیگر من نباشم تو باشی و تو باشی و تو باشی



ملی مامانه میکاییل
1 دی 90 9:56
ههههههههههههههه ای جانم عزیزم
راست می گی واقعان چه مقاومتی داری آفرین شیرین کاری هاش خیلی باحال بودن

مامانه میکاییل
4 دی 90 7:27
قوربونت برم دانیال اصالتش اهوازی نیست ولی بزرگ شده اهوازن باباش سی سال اونجا کار کرده دیگه الان بازنشسته شده اما خواهر من هنوز اهوازه داروخونه شوهرش جفت پارکینگه کارونه ؛ اومدم بت خبر می دم


در هر صورت خوشبختمممممممم
چه جالب ملی جون
اسم داروخونه اش چیه؟
یه داروخونه یادمه که جنبش ساختمان پزشکان و پاساژ هستش
مامانه میکاییل
5 دی 90 20:30
سر پاساژ نیست داخله کوچه است ( داروخانه دکتر همتی ) .
من همه خاطره خوبم ماله اونجاس ، کیانپارس ؛ پیتزا اتنا ، تاپس هبرگر ؛ بستنی مجید وااااااااااااااااااای خدا
مادر شوهر من که از دوری اهواز بدجور افسرده اس



سلام عزیزم
ای ناقلا خوب همه جا رو بلد شدی هاااا اونم جاهای خوشمزه
ملی جون تعریف از خود نباشه اما خوزستانیا خونگرمترین افراد هستنX

مامان کنجد
6 دی 90 10:24
ماشالله به این گل پسر
چقدر چیز یاد گرفته
یه بوس ابدار هم ازش بگیر


ممنون
شما هم مهدی جان رو ببوس
مامان ماهان
8 دی 90 20:29
قربونت برم عزیزم که اینقدر با هوشی


خاله جونم ممنون که میای پیشمون
مامان نازی نرگس
17 دی 90 0:32
الهی به این صدای خوشکل دراوردن گل پسرمون