سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

محمد و بابایی

1390/10/10 18:54
نویسنده : مامان محمدجان
815 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس باباbaby animated gif

الان تو کنارم نشستی و منو مدا صدا میزنی . اَیَ اَیَ اَیَ ... منم مجبورم نگاهت کنم

و تو هم یه سَری به نشونه تایید تکون بدی و من رها بشم.

خوب خوشبختانه گذاشتی رفتی سراغ مامان تا من با فراغت بال بهتری بنویسم .

عادتت این شده که هر از گاهی منو اَیَ اَیَ اَیَ ... صدا میزنی و هر کجا که باشم

باید نگات کنم و تو هم یه سر تکون بدی یه چیزایی به زبون بوقلمونیها بگی و دوباره

از اول شروع کنی . خلاصه اگه یه کم جواب من تاخیر داشته باشه یا حواسم نباشه

خونه میشه محشر کبری، بغض میکنی و دوون دوون میری بغل مامان و با صدای بلند

شروع میکنی گریه کردن اونوقت نوبت منه که از تو دلجویی کنم و التماس اما تو به این

سادگیها آروم نمیشی .شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

فروشگاه اینترنتی شما
10 دی 90 19:09
خریدی آسان و مطمئن را با ما تجربه کنید
مامان محمدجان
10 دی 90 23:50
محمدجون
این روزا طبق فرمایشات باباجون بابایی رو اَیَ یا آدا صدا میزنی بلدی بگی بابا اما انگار اینجوری بیشتر دوست داری
من ومحمدجون عاشقتیممممم اَیَ جون

مامان هوراد
11 دی 90 14:21
سلام به محمد شیرین چطوری؟ هوراد هم مثل محمد بلده بگه بابا ولی به باباش می گه ای یا ادا در میاره جیگر ادا درآوردن آقا محمد با اون صورت شیرینش
مامان کنجد
11 دی 90 15:24
الهییییییییییییییییییی خب بچه نیاز به توجه داره یکم بهش توجه کنید که محشر کبری به پا نکنه
تینا
11 دی 90 15:36
سلام پسرمون باباشو خیلی دوست داره خب !
مامان گیسو
11 دی 90 19:14
ماشاا... نازی عزیز خاله خدا حفظت کنه الهی همیشه خنده رو لبهای قشنگت باشه
مامان دیانا
12 دی 90 11:54
سلام خوبین؟ همیشه به خوبی و خوشی به امید روزی که از حرف زدنش کلی لذت ببرین ویه کم خسته
مامان آیهان جون
12 دی 90 13:30
الهیییییییییییییییی خوب حتما گل پسرمون دلش زود زود واسه مامانی تنگ میشه
رادین
12 دی 90 14:46
قربون اون ای ای کردنت عزیزم انشاالله یه روز بگی "" "مامانی بریم خواستگاری "
مامان نسترن
13 دی 90 8:26
سلام دوست خوبم.از اینکه به یادمی و فراموشم نکردی ممنونم. دوستت دارم یه عالمه.
نینی گلی رو هم دوست دارم قد خدای اسمون


سلام عزیزم
مگه میشه دوستای به این گلی رو فراموش کنم
بدجوری بهتون وابسته شدممممممممممممممممممممم
ملی مامانه میکاییل
13 دی 90 9:32
الهی جانم خیلی بامزس ، اَیَ اَیَ اَیَ
آزاده
13 دی 90 10:45
سارا
13 دی 90 11:13
سلام مسی از حضورتون آخی چه بااامزه قربونت برم عزیز دردونه
مامان نازی نرگس
17 دی 90 0:27
سلام به محمد جون شیرین زبون آخی شدی رییس خونه آفرین بهجرگه خانواده های فرزند سالار خوش اومدید