سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

بی بی جونه بهشتی....

1390/1/22 16:03
نویسنده : مامان محمدجان
614 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل پسرم ببخش که خیلی وقته پست جدید نذاشتم عید بودو....

سال نوت مبارک عزیز دلم....

از دوستای خیلی خیلی مهربونمون هم که با اینکه غیبت طولانی داشتیم بازم ما رو

 فراموش نکردن و با نظرات قشنگشون ما رو خوشحال کردن...کمال تشکر رو دارم و

 سال جدید رو به همشون تبریک میگم

محمد جونم میخوام از این چند روز واست بنویسم...12...13 روز عید

اون 18 روزی که قم بودیم خیلی خوش گذشت ...مامان جون و عمو حسن رو حسابی

 زحمت دادیم.هفته ی دوم عید رو هم که اومدیم خوزستان.. 

                       

 دوست دارم خاطرات این چند روز رو بنویسم اما... اتفاق بد ۱۱فروردین  نمیذاره.

اتفاقی که همه ی شیرینی های عید و تلخ کرد.....همه اون خاطرات خوشو محو کرد   

ما یه عزیز و از دست دادیم.....بی بی جون از پیش ما رفتن...رفتن پیش خدا...

.                

خیلی غیرمنتظره بود....هممون شوکه شدیم راستش رو بخوای من هنوزم باورم نشده

باورم نشده که بی بی جون واسه همیشه از پیش ما رفتن....دلم سخت واسشون تنگه...

گل پسر مامان ،بی بی جون خیلی دوستت داشتن...هر وقت بغلت میکردن واست اینو

 میخوندن:

                      از باباش قشنگتره       از مامانش قشنگتره 

اخ.......یادش به خیر.........خیلی جاتون خالیه بی بی جون بهشتیه من..

                                                                                  

                                          تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

نسترن
22 فروردین 90 14:54
سلام گلم. تسلیت می گم. مامان بزرگا عزیز خونه ان. تا اونا هستن همه فامیل دورهمن. اونا که می رن انگاری همه از هم در میشن. الهی همیشه سالم باشی. خدابیامرزشون


سلام ممنون نسترن جونم..از خدا میخوام که بهمون صبر عطا کنه ...بی بی جون خیلی مهربون و خوش اخلاق بودن
مامان فرشته
22 فروردین 90 15:33
سلام گلم
خیلی متاثر و متاسف شدم
خدا ان شاا... بیامرزتشون
ان شاا... آخرین غمتون باشه
منم تو غمت شریک بدون عزیزم

رمز رو که خواستی خصوصی برات می گذارم


سلام مامان فرشته جون ...ممنون عزیزم...
مامان حسین
22 فروردین 90 15:48
سلام عزیزم
خدا مادر بزرگتون را رحمت کنه و به شما صبر بده.


سلام ممنون مامان حسین جونم...خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
مامان عسل و آریا
22 فروردین 90 18:17
ای وای خدا بیامرزدشون.ناراحت نباش گلم خدا گل چینه گل ها رو می چینه
ممنون عزیز دل

مامان شیدا
22 فروردین 90 22:35
سلام مامان قند عسل عزیز واقعا متاسف شدم خدا رحمتش کنه و به شما هم صبر بده محمد جونمو میبوسم به ما هم سر بزن


سلام ممنون عزیزم...چشم
سودابه
23 فروردین 90 1:09
سلام . خیلی متاسف شدم . این چند روزه ما هم دو نفر از اقوام رو از دست دادیم . این جور اتفاقات وقتی طبیعت نو میشه و همه چیز تازه و زیبا ،آدم رو بیشتر از همیشه متاسف و دلتنگ میکنه.خدا رحمتشون کنه و به شما هم صبر عطا کنه.


سلام ممنون سودابه جون...خدا رفتگانتونو بیامرزه و به شما و خانواده صبر عطا کنه
مامان شیما وحدیث
23 فروردین 90 1:48
سلام عزیزم خوشحالم که بعد ازغیبت طولانی اومدی .منتظرت بودیم .
خیلی خیلی ناراحت شدم .خدا بی بی مهربونتون و بیامرزه وبه شما وخانوادتون صبر عنایت کنه .
منم یاد بی بی جونم افتادم که حالش خوب نیست ونگرانش شدم .


سلام عزیزم ...دلم واسه جوجوهات تنگ شده بود...ایشالله که بی بی جونت هزار ساله بشه...قدر این گوهرو بدون
مامان آوا
23 فروردین 90 2:42
من رو هم در غمتون شریک بدونید......واقعا سخته آدم بزرگترا رو از دست بده
مامان آوا
23 فروردین 90 2:44
سلام گلم من رو هم در غمتون شریک بدونید......بزرگای خانواده برای همه عزیزن خیلی سخته نبودشون:

سلام ممنون دوست مهربونم..و.ممنون که وقتی نبودم واسم کامنت گذاشتی دلم واسه اوا جون یه ذره شده بود

سارا
23 فروردین 90 13:29
سلام گلمممم خیلی ناراحت شدم عزیزم خدا رحمتشون کنه گفتم چقدر دیر اومدی دلم تنگ شده بود محمدجونم چطوره؟


سلام عزیز دلم..منم دلم واسه جوجو هات یه ذره شده بود.
مامان ماهان
23 فروردین 90 17:28
عزیزم خدا رحمتشون کنه وبه شما هم صبر بده


ممنون...دوست عزیزم
ملی
23 فروردین 90 20:10
عزیزم منم تسلیت میگم امیدوارم که دیگه هیچ وقت غم نبینی .


ممنون دوست خوبم....
مامان آنیسا
24 فروردین 90 0:02
سلام عزیزم اول سال نو مبارک وبعد هم تسلیت ما هم پارسال 3روز به تولد آنیسا پدر بزرگش رو از دست دادیم واقعا جای بزرگان میون ما برای بهره بردن از تجربیاتشون خالیه امیدوارم غم آخرتون باشه


سلام عزيزم
واقعا بزرگترها شمعهاي روشني هستن كه به همه روشنايي ميدن و همه رو دور خودشون جمع ميكنن
با خاموش شدن اين شمعها تاريكي سراسر يك خانواده رو هر چقدر كه بزرگ باشه فرا ميگيره
يادشون گرامي باد
farshed
24 فروردین 90 2:56
سلام غم اخرتون باشه.امشب حالم گرفته بود .بدتر شد.انشالله همیشه در کنار همدیگر خوش باشید


سلام ممنون دوست عزیز
مامان فرشته
24 فروردین 90 12:36
گلم رمز گذاشتم برات


ممنون عزیزم
ماماني ياستين
24 فروردین 90 17:01
سلام عزيزم تسليت ميگم،اميدوارم غم آخرت باشه....
سال جديد رو هم بهت تبريك ميگم،ممنونم كه بهم سرزدي،ببخشيد كه دير جواب دادم
قنديلك رو ببوس


سلام ممنون...منم سال رو به شما تبریک میگم و جوجوهاتو میبوسم...
مامان حسین
24 فروردین 90 18:10
سلام عزیزم
قند عسلم چطوره دلم براش تنگ شده .راستش بعد جریانی که براتون پیش اومد دیگه یادم رفت حال پسر گلت را بپرسم.


سلام ممنون عزیزم...قندعسل در حال کشف دنیای پیرامونه خودشه البته به روش خودش(غلت خوردن)
لیلا
25 فروردین 90 1:01
تسلیت عزیزم....غم آخرت باشه گلم


ممنون عزیزم