سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

محمدجونو نوروز امسال....

1390/1/27 13:34
نویسنده : مامان محمدجان
594 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عزیزدل مامان

مدتیه که واسه گل پسرم از کارا و حرفاش ننوشتم ببخش مامان...mahsae-ali

جونم واست بگه،مامانی ماشا الله روز به روز شیرین تر و خور دنی تر میشیmahsae-ali نمیدونم تکلیف منو بابا این وسط چیه؟اخه  ما دلمون میخواد بخوریمت...لپاتو گاز بگیریم...شیرینی ..شکر ....قندمامانی

ایام نوروز همه حرف خوش اخلاقیتو میزدن ..هرکی واست حرف میزد کلی واسش میخندیدی..تازه اگه کسی هم نمیخواست با هات حرف بزنه اینقدر نگاش میکردی و لبخند میزدیhttp://eshghamm.blogfa.com تا بالاخره بنده ی خدا با هات صحبت کنه وقتی هم که طرف ابراز احساسات میکرد خجالت میکشیدی و بر میگشتی سمت من...http://eshghamm.blogfa.comاما خداییش خیلیا تو فامیل هوا خواهت شدن....عمه های من که عاشق نی نی شوشولوهان میگفتن: محمد یه چیز دیگه اس....هر وقت میبینیش میخنده

قربون خوش اخلاقیت بره مامان،تازگیا خیلی بلا شدی...mahsae-aliهر چیزی رو که دلت میخواد بگیری با فن مخصوص خودت (غلت زدن)بدست میاری ...اینقدر غلت میخوری ...این ور اون ور میشی تا بالاخره بهش برسی...

جدیدا که دستگاه تلفن رو کشف کردی؛میای سمتشو گوشیشو میندازی،سیمشو نوش جون میکنی...خلاصه باید کلی وسایل رو از دسترس جنابعالی پنهان کنیم

از کلمات قصارشیرین حضرت عالی باید بگم که حدود 1ماه پیش ورد زبونتون کلمه ی:هوب...هوب بود چند وقت بعد تبدیل شد به هوت...هوت جدیدا هم که به دد..دد تبدیل شده هر وقت هم که عشقت بکشه میگی ب ب...ب ب

راستی یه اکتشاف مهم هم در این ایام داشتی.عزیزم پاتو کشف کردی مدام با دستات انگشتای پاتو میگیری مبادا کسی بدزدتشون...ههههههههههه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

سارا
25 فروردین 90 0:29
آفرین خاله قربونت برم که اینقدر خوش اخلاقی همیشه همین جور بمون گلم باشه الهی بگردم که غلت می زنی بوسسسسسسسس


ممنون خاله ی مهربونم..چشم
لیلا
25 فروردین 90 0:59
عزیزم....ببوس گل پسرت رو


ممنون لیلاجون منم ارسام عزیزم رو از دور میبوسم
مامان محمدرضا
25 فروردین 90 2:55
سلام به محمد جون و مامان عزیز وبلاگ قشنگی دارین یه بوس تقدیم به محمد


سلام ممنون عزیزم...........منم محمد رضا جونو از دور میبوسم
مامان ماهان
25 فروردین 90 8:25
قربون خوش اخلاقیت محمد ناز
باباي قندعسل
25 فروردین 90 9:59
سلام به قندعس و مامان قند عسل
راست گفتي قندعسل روز به روز جذاب تر و شيرين تر ميشه شايد ساعت به ساعت .
اين تغيير رو من به وضوح احساس ميكنم ديگه چه برسه به اونايي كه هر از گاهي ميبيننش .
اما مامان قندعسل يادت رفته بيا بيا رو بگي اون نگاه متعجبانه و متحيرانه به تك تك انگشتان زيباي دستشو بگي .
تو پست بعدي حتما بزار .


سلام بابایی
ممنون از کامنتت...راستشو بخوای یادم به شیرین کاریای دیگه ی گل پسرم بود اما طبق توصیه ی جنابعالی نخواستم این پست طولانی بشه و تصمیم دارم بعدا اون ها رو هنم ذکر کنم به هر حال ممنون از یاداوری و توجه ات....
مامان مهدی
25 فروردین 90 12:04
سلام
میگفتین فرش قرمز براتون بندازیم که بعد از مدتها باز تشریف فرما شدین.
الانم که قم نیستین با مامان جون و عموحسن خیلی حرف محمد جان هست تو خونه.
حتما براش اسپند دود کن.


سلام عزیزم..ممنون از محبتت
البته خوش خلقیه محمد به پسر عموی گلش رفته..یه بوس محکم واسه مهدی جونم
مامان هوراد
25 فروردین 90 12:56
سلام خوش اخلاق کاشف
پسر منم حدودا با محمد هم سن است اون هم پاهاشو کشف کرده با این تفاوت که می خورتشون
بوس بوس به محمد ناز


سلام خاله جون
نوش جونشون باشه هوراد جون...من هنوز خوشمزهگیه اونا رو کشف نکردم

مامان آوا
26 فروردین 90 1:47
خاله فدات؛ با این همه شیرین کاری جدید عزیزم؛ وای من انقدر دوست دارم با پاهاشون بازی می کنن؛ حسابی گلوله خوردنی رو از طرف من ببوس گلم:

ممنون خاله جون...

مامان فرشته
27 فروردین 90 13:10
سلام عزیز دلم الهی قربونش برم من با اینهمه شیرین زبونیش بوسسسسسسسس


سلام خاله ی گلم...اینم یه بوس پیشاپیش واسه گیسو ،نفس خاله
مامان فرشته
27 فروردین 90 22:42
خانمی من برات اون موردو که خواستی خصوصی گذاشتم دیدی ؟
اگه آره یه خبر بهم بده


سلام ممنون عزیزدلم دیدم
مامان ماهان
28 فروردین 90 0:13
مرسی خاله شما هم قند عسل و ببوسین


ممنون خاله جون
سارا
28 فروردین 90 10:03
سلام قند عسل جونم سلام مامانش پس چرا نمیایییییی؟


سلام عزیزم ...ببخش
مامان حسین
28 فروردین 90 16:12
سلام مامان قند عسل
پس نظر منو تایید نکردی؟

قند عسلمون چطوره؟دلم براش تنگیده.


عزیزدلم...نظری از شما نداشتم...فدات شم حتما اشکالی پیش اومده و ثبت نشده... خاله جون قندعسلم خوبه و عاشق خاله های مهربونشه
مامان ماهان
29 فروردین 90 8:11
قالب جدید مبارک خیلی خوشگله


ممنون عزیزم
نسترن
29 فروردین 90 6:17
الهی که من قربون این قند عسل خاله بشم. ع


خدا نکنه خاله جونم
زهراسادات
29 فروردین 90 8:32
سلام دیدم تو پست قبل نوشتی قم و خوزستان. سید هم که هستید. فامیل نیستیم احیانا؟ ما از سادات شوشتریم. شما چی؟
زهراسادات
29 فروردین 90 8:36
الان دیدم وبلاگ بچول هم تو لینکاته. تقریبا مطمئن شدم از فامیلی. بیا خودتو معرفی کن.
مامان آنیسا
29 فروردین 90 8:47
بوووووووووووووووس جانانه به محمد جون گل گلاب

سارا
29 فروردین 90 11:17
سلام قند عسل خاله به این مامان گلت بگو زود به زود بیاد من که هرچی می گم گوش نمیده


سلام چشم خاله ی مهربونم
ماماني ياستين
29 فروردین 90 13:05
خاله اي يه دفعه پاهات رو نخوري كه بعدها خيلي بهش احتياج داري قنديلكم


چشششششششششششم
مامان ابوالفضل
29 فروردین 90 15:00
محمد کوچولو کلی واسه خودت طرفدار جمع کردیا ، ای شیطون بلا