سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

پله نوردی محمدجان

1390/3/10 21:03
نویسنده : مامان محمدجان
700 بازدید
اشتراک گذاری

 

قندعسل جدی جدی شیرین شده تحمل چند ساعت جدایی از اون خیلی برام سخته

امشب دیدم خیلی دور و ور پله های خونه ی اغاجون بود دوست داشت مثل بقیه بچه ها اونم بره بالا توانشو توش میدیدم اما نیاز به کمک داشت منم کمکش کردم حرکت دستا

از قندعسل و حرکت پاش کمک من هرطوری بود با کمک من رفت بالا بعد من آوردمش پایین دوباره دیدیم پیش پله هاس خوشش اومده بود انرژی زیادیه دیگه باز کمکش کردم اما این

بار کمتر . دوباره آوردمش پایین بار سوم دیدم که یکی از پله ها رو خودش رفته مونده بود هاج و واج چیکار کنه نه راه رفت داشت نه راه برگشت خلاصه کمکش کردم اینبار رو هم رفت بالا

دیگه بعد از این سری بود که اومدیم خونه .اما فکر میکنم تو هفته اینده به راحتی اینکار رو انجام بده امیدوارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان ماهان
9 خرداد 90 22:12
آفرین جیگر طلا چه پسر زرنگی
shahab
9 خرداد 90 22:25
سلام ایشالله زودی راه میوفته و دیگه اون وقته که باید شما بدویین دنبالش :دی
نازنین نرگس نفس مامان
9 خرداد 90 23:39
افرین به پسر زرنگ
مامان شیدا
10 خرداد 90 1:02
سلام دوست جونم .خوبین؟محمدجونمو ببوس.به ما هم سر بزن
مامان فرشته
10 خرداد 90 3:20
سلام عزیزم خاله قربون این پسمل زرنگ بشه ماشاا... بوسسسسسس
خاله پپو
10 خرداد 90 8:31
وای چقدر خوب حرکات جیگر طلا رو توصیف کردی. من که قند تو دلم آب شد. کاش میشد آریان منم زودتر بیاد و از این کارا بکنه.
خاله پپو
10 خرداد 90 8:34
راستی محمد جون با افتخار لینکت کردم.
مامان رها
10 خرداد 90 9:35
مرحبا به این پسر زرنگ امیدوارم پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنی
مامان پرهام
10 خرداد 90 12:52
سلام آفرین به این پسر زرنگ. پسر منم یه بار که مهمون داشتیم با تشویق اونها جو گیر شد و از تک پله ی آشپزخونه خودش رو کشید بالا! قربون همه ی نی نی ها! راستی با اجازه لینکتون کردم
مامان پرهام
10 خرداد 90 12:54
سلام نمی دونم چرا نظر من نرفت؟! گفتم که افرین به این پسر باحال بیشتر کمکش کنید تا کارهای بیشتری رو یاد بگیره.با اجازه من لینکتون کردم
مریم
10 خرداد 90 14:26
سلام عزیز خاله آفرین که میخواهی پله بالا بری پسر زرنگ قند عسل دیگه مامانی ایشاا... راه افتادن همانا و دنبالش رفتن همانا
مامان حسین
10 خرداد 90 16:01
افرین محمد جون پله نوردی خوش گذشت؟؟؟بوسسس
نسترن
11 خرداد 90 13:12
افرین پسر خوب. اینم واسه خودش یه ورزشه. اینشالاه زود زود یه ورزشکار ماهر بشی
تینا
11 خرداد 90 15:20
ماشالا ... چه پسر شجاعی !!!
آزاده
11 خرداد 90 22:16
ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯) ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯)I love U...I love U...I love U(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ع
ملی
14 خرداد 90 11:44
هه هه ای جانم عزیزم مبارکه اما !!! تو رو خدا مواظب باشین کاره خطرناکی رو یاد گرفته ازش غافل نشین تنهایی بره
مامان سید ابوالفضل
14 خرداد 90 14:56
قربونش برم آفرین به پسر باهوش و زرنگ ______$$$$$$$$________$$$$$$$$$_________ _____$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$$_______ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ ___________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________ _____________$$$$$$$$$$$$$______________ ________________$$$$$$$_________________ ___$$$___$$$______$$$_______$$$___$$$____ __$$$$$_$$$$$______________$$$$$_$$$$$___ __$$$$$$$$$$$______________$$$$$$$$$$$___ ____$$$$$$$__________________$$$$$$$_____ ______$$$__*ღ*__________*ღ*___$$$_______ _______$________________________$________
مامان فرزانه
15 خرداد 90 17:00
الهی بگردم من بوس بوس بوس
sara
16 خرداد 90 21:15
یsalam azizam khoobi?mashala be pesaret man belakhare linket kardam doost dashti manam link kon azizam



سلام عزیزم خوشحالم کردی منم لینکت کردم
مامان ماهان
17 خرداد 90 9:20
سلام خوبیییییییییییییییییییییییی
سيدمهدي
18 خرداد 90 3:01
سلام خواهري خودم .خوبي خواهري جان آپم تشريف بيار
سيدمهدي
19 خرداد 90 4:03
سلام.خواهري جان زودي بيا آپم روز9990001 زودي بيا.
نازنین نرگس نفس مامان
19 خرداد 90 16:51
افرین چه خوش استعداد ورزش سختی انتخاب کردی گوگولی
مامان امیر علی
24 خرداد 90 2:57
سلام ممنون که برای وبلاگ امیر علی من نظر گذاشتی من لینکت کردم امیدوارم پسرک نازت همیشه سالم و شاد باشه روز پدر مبارک.