سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

باز هم اومدم بابایی ...

1390/5/6 16:51
نویسنده : مامان محمدجان
670 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قندعسل مامان و بابا

زیبا

از سفر قشم که برگشتم رفتارت خیلی تغییر کرده بود . دیگه با من هم

خجالتی شده بودی و رو گردون .

هی خواهش و تمنا . هی التماس و درخواست عاجزانه از من ولی افسوس از یه نگاه همراه با لبخند شیرین و همیشگی محمد .

 

تو این فاصله چند روزه ، هم خجالتی شده بودی هم بد اخلاق و هم بهونه گیر .

اما بعد از شاید ده روزی به حالت عادی برگشتی و از این ور بوم افتادی ،

 

مگه یه لحظه از دستت آرامش داشتیم . همش ورجه وورجه بود و بودوبودو . از این سر اتاق به اون سر اتاق .

تو این چند وقت هم از اون حرکتای منحصر بفردت هم بی بهره نبودیم .

قندعسل بابا چند روزیه شروع کرده به  خ        خ گفتن . در حد هفت هشت

مرتبه البته با فاصله و از انتهای گلو و خیلی غلیظ . فکر کنم میتونید تمرین

کنید خخخخخخخ                       خخخخخخخ                        خخخخخخخخ . . .

حرکت دومت هم اینه که با یه حالت خاص نوچ نوچ میکنی من که هر کاری

کردم نتونستم مثل تو بگم . همون صدا رو در می آوردم اما به شیوه بزرگا .

قندعسل نوک زبون خوشگلشو و کوچولوشو میبره زیرلب پایینی و با فشار

دیواره داخلی لبش هم میاد بیرون و اونوقته که صدای نوچ نوچ شیرینش

اطرافیانش رو به توجه و لبخند وادار میکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان نی نی گولو
5 مرداد 90 21:20
سلام نازی به منم یاد میدی واشه مامانیم شیلین کالی کنم
مامان سید ابوالفضل
6 مرداد 90 4:41
قربون شیرین کاریات عزیزدلم
مامان ماهان
6 مرداد 90 14:19
قربون شیرین کاریهات عزیزم بوووووووووووس
تینا
6 مرداد 90 16:43
آخی نازی چه پسر عسلی .... قربون نوچ نوچ کردنت پسر قند عسل
مامان پارسا جون
6 مرداد 90 23:17
سلام گلم مرسی سر زدی بهتون خوش گذشت عزیزم؟ قربون این قند عسل گل با این شیرین کاریهای جدیدش مامانش کاش عکس جدیدش رو هم میذاشتی
مامان پارسا جون
6 مرداد 90 23:19
مامان پارسا جون
6 مرداد 90 23:28
سلام خانومی خوبی؟ خوش گذشت؟ مرسی به ما سر زدی ماشاالله چه شیرینی شده این قند عسل از طرف من ببوسش گل پسرو راستی عکس جدید هم واسمون بزار
نازنین نرگس نفس مامان
7 مرداد 90 0:21
چه شیرین کاری هایی میکنی قند عسلخخخخخخخخخخخخاین یه رمزه با زبون نی نی ها خخخخ خخخخخخخ خ خ خ از ته گلو
مامان آوا
7 مرداد 90 11:51
ای جان عزیزمی
یک دوست
7 مرداد 90 14:39
یک فرصت استثنایی کسب درآمد از سیستم با عضویت در سیستم و فعال سازی اکانت خود، به ما این امکان را میدهید که برایتان پیامک های تبلیغاتی ارسال کنیم. لینک عضویت:http://ads.inpersia.com/users/ref/43834 با تشکر
maman danial
8 مرداد 90 10:55
mer3o az lotfetoon. khoda pesare khoshgeletoono behetoon bebakhshe.
مریم
8 مرداد 90 11:15
عزیز دلم محمد میخواد زودتر خودشو با حرف زدن نشون بده خوب مامانی بگه منم هستم دیگه
مامان زهرا نازنازی
9 مرداد 90 4:36
بانو
9 مرداد 90 17:42
در تالار گفتمان بانوان عضو شوید http://banoo.rozblog.com/Forum
مامان پارسا جون
11 مرداد 90 2:12
سلام بر رمضان که جانمان را به رایحه و خنکای نسیم نوازش می دهد التماس دعا
مامان حسین
11 مرداد 90 10:29
قربون شیرین کاریهای خوشگلت عزیزم