سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

شیرین طللللللللا

1390/5/16 17:16
نویسنده : مامان محمدجان
537 بازدید
اشتراک گذاری

وای چه نفسی شدی توووووووو!!!!!!!!

دیگه نسبت به محیط اطرافت یه شناخت نسبی پیدا کردی ،میری سمت کلمن آب و با یه نقو نوق خوشگل اعلام میکنی که تشنه ایز

هرجا بالشتی دیدی سرتو  خیلی ناز میذاری روشو مثلا میخوابی

اما بگم ها یه کوچولوز بهونه گیر هم شدی ، من بیچاره جرات بیرون رفتن

 از اتاق رو ندارم به محض اینکه پامو از در گذاشتم بیرون صدای گریه ی جنابعالی بلند میشه و مثه جوجه اردکا هرجا رفتم میای دنبالم

وقتی هم بهم رسیدی پاچه ی شلوارمو میگیریو بلند میشی و با ماما گفتنات ازم

میخوای که بغلت کنمو برگردیم تو اتاق تازه وقتی میریم تو اتاق دیگه کاری به من 

نداری تو مشغول بازی و منم نو فکر کارهای خونه

البته یه جوره که حاضر میشی من به کارهام برسم اونم اینکه همه ی کارا رو

 نشسته انجام بدم اخهههههه خودت قضاوت کن میشههههه قندعسل؟؟؟؟؟؟ز

آخ که همین گیردادنت هم شیرینهههههههزیبا

داری کم کم افعال رو هم یاد میگیری دیروز بعد از کانال عوض کردنای حضرتعالی بهت گفتم : کنترل رو بده به من مامان در عین ناباوری بلافاصله دادی دستممم

 باهوووووووووشی دیگهههههههه جیگر طلا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان پارسا جون
16 مرداد 90 15:14
ماشاالله به این قند عسل باهوش و زرنگ طفلک مامانا نمیتونن جم بخورن
مامان زهرا نازنازی
16 مرداد 90 18:10
ملی
16 مرداد 90 23:16
عزیزه دلمی با این کارای خوشگلت ، من که جای مامانت دلم ضعف می ره .
مامان کنجد
17 مرداد 90 9:33
سلام
ماشالله حسابی شیطون شده
راستی حالا چندتا دندون داره؟


سلام
حالا 4 تا شدن
مامان پرهام
17 مرداد 90 15:15
سلام آره منم معمولا این مشکل رو دارمولی عیبی نداره الان که پرهام بزرگتر شده بعضی وقتها می شینه بازی می کنه و من کارهام می کنم. محمد گلت رو ببوس
نازنین نرگس نفس مامان
18 مرداد 90 17:09
پسر طلا قند عسل مامان دوش داره دوش داره و دوش داره بوس بوسمامانی همیشه اسپند یادت بمونه واسه پسمل قند عسل دود دود
مامان نفس طلایی
18 مرداد 90 21:52
سلام عزیزم چه پسر با هوش و نازی
مامان ماهان
19 مرداد 90 9:04
ای جان چقدر بامزه و ناااااااااااازتر شدی گلم خدا حفظت کنه براش مامانی اسپند دود کن
مامان رها
19 مرداد 90 9:29
آفرین به این پسمل باهوش و زرنگ
مامان نفس طلایی
19 مرداد 90 13:01
تینا
19 مرداد 90 15:03
ای جونم ... جوجه اردکو خوب اومدی قربونش برم .... بده انقدر مامانشو دوست داره ؟!
مامان نفس طلایی
19 مرداد 90 16:30
روی ماه کوچولوی بهشتیت و می بوسم
خاله مصی
19 مرداد 90 16:53
فرشته هاوجود دارن امابعضی وقتاچون بال ندارنمابهشون میگیم (دوست) از پیامت ممنون روی ماه قند عسلت روببوس
نسرین
28 مرداد 90 0:19
یک شماره بمون می دهی که بتون زنگ بزنیم