سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

بوسه های شیرین

1390/5/19 18:14
نویسنده : مامان محمدجان
2,435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدردونه

میدونی شیرین ترین لحظه ، چه زمانیه؟؟؟؟؟

وقتی میوه ی زندگیت لبای خوشگلشو بذاره رو لپتو یه بوسه ی شیرین

 بزنههههههههههههههههزیبا

وای نمیدونی چه حسی به ادم دست میده...خیلی میچسبهههههههLove You

نفسی ، وقتی میگم مامانو ببوس دهنتو باز میکنی و لبای کوچولوتو خیلی اروم

میذاری رو لپم ....اخ که اون لحظه همه ی خستگیا از تنم میره ، اونوقته که دلم

میخواد بوسه بارونت کنم شیرین طلاز

 

محمدجون خدانکنه ببینی یکی دراز کشیده ، میری سمتشو حسابی میخوریش ،

چند روز پیش گیر داده بودی به محمد امین(پسر دایی) بیچاره از

سرو کولش بالا میرفتی و گوشش رو نوش جون میکردی... اینم یه نوع ابراز

احساساته دیگهههههههههه

حالا اینکارت شده یه بازی واسه بچه ها : فوری دراز میکشن و صدات میکنن تا بری

و از خودت احساسات در وکنی

 

وقتی میریم خونه ی اغاجون میری تو اتاقی که بچه ها هسن و خودت رو قاطی بازیه بچه ها میکنی

خیلی لذت میبرم وقتی میبینم تو جمعی و مشغول بازی ، اخه خیلی دوست دارم

اجتماعی و معاشرتی بار بیای نه منزوی و مامانی

امیدوارمممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان پارساجونی
19 مرداد 90 17:44
سلام.ششمین سالگرد ازدواجتون و تولد جیگر گوشتون خیلیییییییییییییییییییی مبارک باشه.
مامان محمد رضا ( هدی)
19 مرداد 90 18:21
سلام به محمد جون و مامان عزیز محمد ناز نازی رو می بوسم و اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم
مامان زهرا نازنازی
20 مرداد 90 0:30
مامان نسترن
20 مرداد 90 8:34
قربون این قند عسل بشه خاله. آفرین پسر مهربون. خدا شما رو زیرسایه پدرومادر گلت حفظ کنه
آزاده
20 مرداد 90 10:17
سلام امیدوارم تمام لحظاتتون سرشار از شیرینی باشه بوسسسس
مامان پارسا جون
20 مرداد 90 11:40
هزارتا بوس برای محمد جونه با احساس
مامان حسین
20 مرداد 90 13:09
سلام سلام کاش منم اونجا بودم یه بوس هم به من میدادی
باباي قندعسل
20 مرداد 90 15:57
سلام منم عاشق کشتی گرفتن قندعسلم . جالبه همه رو هم ضربه فنی مکنی و حسابی گوش مالی میده. اما همه از گوش مالی دادنش خوششون میاد و اگه دور کسی رو گرفت هالا دیگه اون یکی ول کن نیست.
مامان گیسو
20 مرداد 90 18:32
سلام عزیز دلم خوبی ؟ وای چقدر پست عقب مونده بودم گلم امیدوارم همیشه کنار هم با آرامش باشید خدا این قند عسل رو برات حفظ کنه بوسسسسسسس نظراتت رو چک کن
مامان نی نی گولو
21 مرداد 90 12:59
سلام نازشو پسل ماه و شیرینی داری عزیزم خدا حفظش کنه لینکتون کردم خوشحال می شم شما هم ما رو جزء دوستانتون بدونید
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 مرداد 90 12:10
سلام عزیم منکه به این مرحله نرسیدم که شیرینی بوسه های پسرم رو بچشم. ولی مطمئنا همین طوره که می گی. راستی یکسالگی محمدجون هم که نزدیکه. مبارکه
ني ني شكلك
23 مرداد 90 16:25
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ ني ني خوشگل خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد. ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد. با تشكر موفق باشيد.
نازنین نرگس نفس مامان
24 مرداد 90 5:07
الهییییییییییییی چه بلای شده این نانازی دوست داشتنی یه عالمه بوس ابدار خوشکل واسه یکی یه دونه قند عسل محمد جون
مریم
24 مرداد 90 10:43
سلام به این قند عسل با اون بوسه های خوشگل و شیرینش خاله به من بوس میدی بوسسسسسسسسس برای تو عسل خاله
باباي قندعسل
24 مرداد 90 18:36
قندعسل بابا جدیدا بیدار شدنت از خواب مخصوصا خواب بعد از ظهر که من شاهدش هستم خیلی زیبا شده تا دقایقی بعد از بیدار شدن سرتو میزاری رو سینه مامان و اگه من باشم رو سینه من . گاهی به صورت گاهی هم به پشت سر . البته همراه با ماما بابا گفتن خیلی آروم و دلنشین. اگه من خواب باشم با پرمای صورتت رو سینم و شنیدن این نوای دلنشین اصلا دلم نمی خواد از خواب بیدار شم .
مامان نی نی گولو
24 مرداد 90 21:23
ممنونم از لینکتون عزیزم
مامان فهیمه
25 مرداد 90 15:48
خدا حفظش کنه این نی نی نازو...انشالله سایه ی شما هم همیشه بالای سرش باشه.
رادین کوچولو
25 مرداد 90 18:52
سلام خاله من رادینم. وبلاگ محمد خیلی زیبا شده مثل خودش. موفق باشی
مامان حسین
25 مرداد 90 23:41
مامان هوراد
26 مرداد 90 9:34
سلام به پسر مهربون و جیگر و مامان گلش واقعا بوسه بچه ها شیرین ترین بوسه دنیا است پس حالشو ببر
مامان ماهان
26 مرداد 90 11:04
خدا حفظش کنه عزیز دلتو یه عالمه بوس آبدار برای محمد جون
مامان ماهان
26 مرداد 90 16:45
متنشو بالای نقاشی نوشتم عزیزم
رادین
26 مرداد 90 17:52
سلام خیلی عالی مینویسین!وبلاگتونو دوست دارم با اجازه لینکش کردم خواستید شما هم منو لینک کنید! رادین کوچولو
مامان رادین
27 مرداد 90 20:49
سلام به مامان و بابای آقا محمد ناز و مهربون آخ که این پست رو خوندم دلم رفت واسش آخه من عاشق بوس از نوع نی نی هام. شاد باشید
مامان کنجد
28 مرداد 90 9:48
سلام ماشالله محمدجان اجتماعیه از طرف من از اون بوسهای محکم بکن
مامان پرهام
28 مرداد 90 16:03
عزیزم! آره منم خیلی خوشحال می شم از این که ببینم بچه ی منم قاطی بچه های دیگه داره بازی می کنه!
مامان شیدا
29 مرداد 90 12:56
سلام عزیزم محمد جونمو ببوس
سارا
29 مرداد 90 16:12
سلاااااام گلم خوبي؟واي كه چه حس قشنگيه منم دلم از اين بوسه ها كشيد يعني ميشه يه روز منم يه ني ني داشته باشم؟بووووس
تینا
29 مرداد 90 20:55
سلام عزیزم باهات موافقم ... بوس بچه ها خیلی میچسبه ... امیدوارم همیشه سالم و خوشحال باشید
مامانی شیما وحدیث
30 مرداد 90 4:17
شب عفواست ومحتاج دعایم زعمق دل دعایی کن برایم اگر امشب به معشوقت رسیدی خدارادرمیان اشک دیدی کمی هم نزداویادی زماکن کمی هم جای اوماراصداکن دراین شب های عزیز التماس دعای مخصوص دارم