سیدمحمدسیدمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

يكی يه دونه ، عزيز در دونه

پارسال همچین روزی...

1390/5/30 4:56
نویسنده : مامان محمدجان
1,311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به محمدعزیزم

بیستم ماه مبارک رمضان ،مقارن با ظهر سال گذشته، تو وارد دنیای ما شدی همه سراپا شور بودیم و هیجان.

خبر تولدت به تنهایی شادی و خوشحالی رو برای من به ارمغان آورد .

حالا که از حضور تو خاطر جمع شده بودم برای دیدنت لحظه شماری می کردم

دکتر رو تو راهرو دیدم خبرهای خوبی به من داد ولی با اما و اگر . دکتر گفت کمی 

خسته ی راه بودی و نیاز به استراحت داشتی پس دستور داده بود که چند ساعتی

تو دستگاه ازت مراقبت بشه . اون گفت وقتی به ملاقات مامان میری خیلی ریلکس

و آروم باش  چرا که تو همون اتاقی که مامان قندعسل استراحت

میکنه 5یا 6 مادر دیگه هم هستن . البته با این تفاوت که نوززادهاشون هم کنارشون

هست و شاید در حال گریه کردن شاید هم در حال شیر خوردن.

به من توصیه کرد خیلی خونسرد با این قضیه کنار بیام و مامان رو دلداری بدم.

خوب خدارو شکر اتاق دستگاه هم فاصله زیادی با محل استراحت مامان نداشت

به راحتی و با 5    6 قذم کوتاه میشد اومد و قند عسل رو دید.

قندعسل بابا، تک و تنها توی یه اتاق بزرگ مشغول استراحت و خوابیدن بود.

فردای اون روز مامان تعریف کرد که نیمه های شب چند مرتبه صدای گریه هات

تمام سالن رو فرا گرفته و چون کسی نمیشده به فریادت برسه بعد از لحظاتی

آروم میشدی. مامان میگفت تو این لحظات به خاطر این فاصله اشکهام

سرازیر میشده.

از بابت تو دستگاه بودنت خیلی دلواپس بودم اما با بی بی که

در تماس بودم خیلی خاطر جمع بودند و میگفتن مشکلی نیست و امروز و فردا

برطرف میشه. همینطور هم شد بعداز4 روز از بیمارستان مرخص شدی. تو اولین

دیدار با بی بی جون،علت خاطر جمعیشون رو پرسیدم گفتند قضیه مربوط میشه 

به خواب دایی من .

حالا خواب دایی من چی بود تو پست بعدی برات تعریف میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان ماهان
30 مرداد 90 8:29
سلام به به چه روزی تبریک میگم الهی سالیان سال کنار هم باشین و محمد جون همیشه سلامت باشه
مامان رها
30 مرداد 90 10:49
محمد جون شما هم مثل رهای من 4 روز تو دستگاه موندی الهی فدات من کاملا میدونم مامان تو چی کشیده آخ که خیلی سخت بود اون چهار روز خدا رو شکر که به خیر گذشت
مامان صدرا و صهبا
30 مرداد 90 11:54
تولدت محمد جان رو تبریک می گوییمان شاالله هزارساله بشه کنار مامان باش خوش باشه
مریم
30 مرداد 90 12:32
سلام عزیزم تولدش مبارک امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشه دوست داشتنی خاله خدارو شکر که همه چی به خیر گذشته
مامان زهرا نازنازی
30 مرداد 90 12:48
تولد محمد عزیزم مبارک باشه الهی همواره سلامت و شاد باشید
مامان زهرا نازنازی
30 مرداد 90 12:49
منتظره حضوره شما و محمدجون در بازی وبلاگیمون هستم
مامان نفس طلایی
30 مرداد 90 14:12
سالروز تولد گل پسرمون به قمری مبارک باشه
ملی
30 مرداد 90 21:12
آخی عزیزه دلم مبارک باشه خیلی سخته میدونم مامان جونش چی کشیده وقتی صدای گریه هاشو می شنیده
مریم مامان امیر علی
30 مرداد 90 23:01
سلام چطوری؟ نماز و روزه ات قبول تولد نی نی نازت مبارک امیدوارم یک عالمه شادی و خوشبختی در انتظارتون باشه .مواظب خودت و نی نی گوگولی باش
مامان بابای رادین کوچولو
31 مرداد 90 0:50
سلام تولد محمد کوچولو را تبریک میگم. انشاالله جشن 100 سالگیت عزیزم.
مامان آنیسا
31 مرداد 90 5:05
سلام عزیزم تولد قمری محمد جووووووووووونم مبارک باشه .الهی 120ساله بشی گل پسر بوسسسسسسسسسسس وگل از طرف من وآنیسا
مامان پارسا جون
31 مرداد 90 11:25
آخی طفلی مامان قند عسل چی کشیده؟ اما عیب نداره خداروشکر که الان سالم و سرحال کنارتونه و با بوسه هاس شیرینش زیباترین حس دنیا رو تجربه میکنید
مادر سامان
31 مرداد 90 12:10
سلام تولدت مبارک خاله جون چه روز خوبی به دنیا اودی
نازنین نرگس نفس مامان
1 شهریور 90 1:46
بعضی از روزها روزهای سختین ولی خدا رو شکر گذر زمان تبدیلشون میکنه به یه خاطره که اخرش با خدا رو شکر ختم به خیر میشهخدا رو هزار مرتبه شکر
تینا
1 شهریور 90 9:54
عزیز خاله تولدت مبارک آقا پسر گل منتظر ادامه اش هستم راستی منم لینکتون کردم
خاله مصی
1 شهریور 90 13:05
فرشته کوچولو تولدت مبارک عزیزم ایشاالله صد ساله بشی بوس برای محمد گلم
مامان کنجد
1 شهریور 90 14:14
سلام یادش بخیر پازسال چقدر ذوق به دنیا اومدن محمد رو میزدیم تولدش مبارک
مامان نی نی گولو
1 شهریور 90 16:54
سلام ناناز خاله تولدت مبارک باشه امیدوارم همیشه سالم وتندرست باشی گلم
مامان نفس طلایی
1 شهریور 90 20:28
مامان گیسو
2 شهریور 90 20:21
اولد قمریت مبارکههههههههههههه الهی 120 ساله بشی عزیزم وای مامان گل چی کشیدی الان می تونم درکت کنم ان شاا... همیشه کنار هم شاد باشین بوسسسسسس
مامان پرهام
3 شهریور 90 11:42
چند روز دیگه هم که تولد سال شمسی تون می شه قند عسل! پیشاپیش مبارک! مامانی خدا برات حفظش کنه اون روزها رفت و فقط خاطراتش مونده که شیرین شده نه؟
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 شهریور 90 12:06
محمد جون تولدت مبارک همیشه سالم و خوشحال باشی.
فاران
4 شهریور 90 17:18
چه پسر نازی دارید
لیلا
9 شهریور 90 9:49
خدا رو شکر که همیشه اون بالایی هوامونو داره